Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det vært mest forstoppelse siden start. Men har også hatt perioder med løs mage. Føler egentlig at jeg ikke har hatt normal fordøyelse og gått normalt på toalettet i det hele tatt denne graviditeten.Noen andre med endring i fordøyelsen? Er dette normalt??
Prøv tørkede aprikoser (den oransje posen fra Eldorado er rimelig). Har prøvd Movicol og føler at aprikosene hjelper mer. En gang hadde det gått 3-4 dager uten å få gått på do, så jeg spiste nesten en hel pose og det var litt for effektivtJeg har sliti med forstoppelse siden start av svangerskapet. Har fått movicol som jeg tar hver dag og det hjelper. Men den siste uken har ikke effekten vært så stor lenger, så sliter veldig med å gå på do.
Det værste med dette er hemoroidene som oppstår. Føler jeg må trykke inne drueklaser etter hvert dobesøk, enten det er nr1 eller nr2. Noen som har tips utenom sheriproct mot dette?
I mine tidligere svangerskap har jeg hatt veldig løs mage rett før fødsel, men det er jo ei stund til enda.
Etter dette spiste jeg ca 6+ stk om dagen for å opprettholde fordøyelsen. Svisker hjelper litt også, men aprikosene er no joke
Skader ikke å prøve, kanskje det hjelper deg ogsåTakk, det skal jeg prøvePrøv tørkede aprikoser (den oransje posen fra Eldorado er rimelig). Har prøvd Movicol og føler at aprikosene hjelper mer. En gang hadde det gått 3-4 dager uten å få gått på do, så jeg spiste nesten en hel pose og det var litt for effektivtEtter dette spiste jeg ca 6+ stk om dagen for å opprettholde fordøyelsen. Svisker hjelper litt også, men aprikosene er no joke
Skader ikke å prøve, kanskje det hjelper deg også