Noe på gang?

T-2965473

Andre møte med forumet
Hei på dere :-)
Er 40+6 i dag og førstegangsfødene. For noen dager siden gikk slimproppen og har hatt kynnere/modningsrier i et par dager. Men de har gitt seg på kvelden og ikke vært regelmessig. I dag våknet jeg med typ mensensmerter (satt både i mage og rygg) som kom takvis. Men de har gitt seg igjen… Nå som jeg var på do, så fikk jeg blod på papiret. Betyr dette at ting begynner å starte ????

Hei på dere :)
Er 40+6 i dag og førstegangsfødene. For noen dager siden gikk slimproppen og har hatt kynnere/modningsrier i et par dager. Men de har gitt seg på kvelden og ikke vært regelmessig. I dag våknet jeg med typ mensensmerter (satt både i mage og rygg) som kom takvis. Men de har gitt seg igjen… Nå som jeg var på do, så fikk jeg blod på papiret. Betyr dette at ting begynner å starte ????
Sniker. Fødselen min startet med svake mensmurringer på formiddagen, som ble til rier ila kvelden. Fødte samme natt. Spennende! :)

Høres absolutt ut som at det skjer noe med livmorhalsen :-) krysser fingrene for at det tar seg opp, lykke til!

Hei på dere :)
Var hos jordmor nå, 1-2 cm åpning og myk livmorhals så håper virkelig at riene fortsetter og at ting tar seg opp

Spennende, lykke til!

Back
Topp