Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig trist å høreDa må jeg takke for meg!
Var på ultralyd på torsdag, hvor det ikke ble funnet hjerteaktivitet. Pga tidligere historie med problemer med blødning, ble det utført utskrapning i går! Lykke til videre alle sammen!
Blødde du i dette svangerskapet, eller tidligere mener du? Ønsker deg alt godt og at spiren sitter neste gang. Mange klemmer 
Så trist, sender deg varme tanker! Hvor langt var du kommet?Da må jeg takke for meg!
Var på ultralyd på torsdag, hvor det ikke ble funnet hjerteaktivitet. Pga tidligere historie med problemer med blødning, ble det utført utskrapning i går! Lykke til videre alle sammen!
Ingen blødning i forkant, men ved tidligere MA forsøkte de medisiner. Det endte med styrt blødning og litt mer kaosSå utrolig trist å høreBlødde du i dette svangerskapet, eller tidligere mener du? Ønsker deg alt godt og at spiren sitter neste gang. Mange klemmer
![]()
Så legene ønsket ikke utsette meg for det samme igjen. Gikk også på albyl-e, så faren for større blødning var stor. Heldigvis gikk operasjonen bra!Jeg var 8 uker og 5 dager. Fosteret anslått til ca uke 7..Så trist, sender deg varme tanker! Hvor langt var du kommet?