Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok fordi den er mest vanlig ifbm ivf. Og tro meg, de fleste av oss som holder på med ivf får mens om forsøket er negativt selv med cyclogestAha, ja, da har dere fått det til litt annen bruk enn meg. Jeg har fått det for å forlenge lutealfasen.

Aha, ja, da har dere fått det til litt annen bruk enn meg. Jeg har fått det for å forlenge lutealfasen.
Har fått beskjed av legen å gå på progesteron i 14 dager, fra 2 dpo. Dvs til og med 16 dpo. Synes det er unødvendig lenge når jeg allerede vet det er negativt (11 dpo i dag)? Kommer til å teste noen dager til just in case, men kjenner at det blir lenge med helt til 16 dpo.
Ved positiv test skal jeg gå til og med uke 10. Men tenker at hvis testene fortsatt er negative om 3 dager, da avslutter jeg bareMed fryseforsøk i naturlig syklus, så går jeg jo på kroppens egne hormoner, så blir ca det samme. Skulle da altså gå på det likt som deg. 2 dpo til 16dpo. Men jeg hadde jo positiv test da, så var ikke noe tanke om å slutte FØR.
Ved positiv test skal jeg gå til og med uke 10. Men tenker at hvis testene fortsatt er negative om 3 dager, da avslutter jeg bare![]()