Kroppen gjør som den vil etter el, ikke noe å bry seg om.Jeg har noe som er heeelt likt som EL slim i dag. Er 10 dpo og fikk bekreftet EL av gyn. Har noen vært borti det før?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kroppen gjør som den vil etter el, ikke noe å bry seg om.Jeg har noe som er heeelt likt som EL slim i dag. Er 10 dpo og fikk bekreftet EL av gyn. Har noen vært borti det før?![]()
Så herlig!En venninne av meg har en del av demhun har fått to barn med dem
Denne runden er jo første gang for meg siden 2018 at jeg har brukt el.test for noe annet enn å avgjøre når mens kommer, så jeg har jo ikke akkurat trengt demSå herlig!![]()
#steril #ivf liksom
Er ikke noe her som jeg kan se, tror jeg må vente til 10dpoHaha, det er så typisk med de butikktesteneVis vedlegget 401826Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste med rfsu butikk testDen tørka kjempe fort så jeg rakk ikke å ta bilde med engang, også i frykt for å bli oppdaget på jobb
Er ikke noe her som jeg kan se, tror jeg må vente til 10dpo
![]()

Jeg temper enn så lenge både vaginalt og med klokke, og det er ganske stor variasjonJa. Temper med klokke fungerer jo faktisk ganske så greit.![]()
Jaa, tror ikke jeg skal teste mer før 10dpo, blir bare stresset av detHaha, det er så typisk med de butikktestene![]()
Oi, de to grafene er jo helt uenig om ståa jo. Hvilke er klokke?Jeg temper enn så lenge både vaginalt og med klokke, og det er ganske stor variasjon![]()
Jeg har gjeterhund, men denne gjetingen gjør jeg faktisk bedre selv. Hunden ville blitt utålmodig og gitt sauen et bitt over nesen for lenge sidenØnsker meg gjeterhund enkelte dager![]()
Apple watch! Det er oftest mulig å se EL på den grafen også etter hvert, men variasjonen er jo rimelig vill...Oi, de to grafene er jo helt uenig om ståa jo. Hvilke er klokke?
Ja. Det er det. Mye mer topper med klokka. Men føler liksom ikke tempen min har vært dann. Den ser liksom så jevn ut.Jeg temper enn så lenge både vaginalt og med klokke, og det er ganske stor variasjon![]()

Ikke sant, litt redd for at det er falskt. Men har et lite håpØmme pupper, det fikk jeg og! Superømme!
De CB testene sluttet jeg å kjøpe fordi de ofte gir falsk positiv på tidligtesting. Når det er sagt, så ser jeg jo streken klart og det kan være positiv test.
slik ser testen ut fra en annen vinke: Så stor forskjell at det kan jo ikke sammenlignes en gangJeg temper enn så lenge både vaginalt og med klokke, og det er ganske stor variasjon![]()

Håper for deg og alle oss håpefulle her inneIkke sant, litt redd for at det er falskt. Men har et lite håpslik ser testen ut fra en annen vinke: Vis vedlegget 401832
Yay! Når tester du? Spennende!Da har jeg fått satt inn 5dagers befruktet blasocyst![]()

Var sånn jeg skjønte at jeg var gravid denne gangen her (uke 19 nå). Jeg hadde masse symptomer i dpo land de mnd vi prøvde, men da jeg ble gravid denne gangen her så var det plutselig ingen av de vanlige.Som regel har jeg mange symptomer etter EL. DRIT vonde og store bryst, menssmerter, stikkinger osv - dette er da symptomer på at EL har vært, og går over til TR symptom.
Denne pp: INGENTING!
Og jeg tar så klart det som et gravid symptom![]()
Søndag sikkertYay! Når tester du? Spennende!![]()
da er jeg 8dpo eller noe.8dpo har jeg sett noe som jeg har vært trygg på, men mannen og bestevenninna mente jeg var psycho. De trakk det tilbake 9dpo da det var tydelig for dem og.Når er det tidligste dere har fått positiv test? Kjenner meg litt engstelig for at jeg skal ha en kjemisk denne mnd også slik som sist. :/ Prøver å puste meg igjennom dagen nå for jeg er skikkelig utålmodig![]()
Åh, tenk om det stemmer her ogsåVar sånn jeg skjønte at jeg var gravid denne gangen her (uke 19 nå). Jeg hadde masse symptomer i dpo land de mnd vi prøvde, men da jeg ble gravid denne gangen her så var det plutselig ingen av de vanlige.