IKM uke 13 ♥️

0C3D5698-F23E-4EA4-8AAA-3BB15EEDE538.jpeg
Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste med rfsu butikk test :rolleyes: Den tørka kjempe fort så jeg rakk ikke å ta bilde med engang, også i frykt for å bli oppdaget på jobb:smiley-ashamed004 Er ikke noe her som jeg kan se, tror jeg må vente til 10dpo:p

Vis vedlegget 401826Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste med rfsu butikk test :rolleyes: Den tørka kjempe fort så jeg rakk ikke å ta bilde med engang, også i frykt for å bli oppdaget på jobb:smiley-ashamed004 Er ikke noe her som jeg kan se, tror jeg må vente til 10dpo:p
Haha, det er så typisk med de butikktestene :Heartbigred

Når er det tidligste dere har fått positiv test? Kjenner meg litt engstelig for at jeg skal ha en kjemisk denne mnd også slik som sist. :/ Prøver å puste meg igjennom dagen nå for jeg er skikkelig utålmodig :p

Som regel har jeg mange symptomer etter EL. DRIT vonde og store bryst, menssmerter, stikkinger osv - dette er da symptomer på at EL har vært, og går over til TR symptom.
Denne pp: INGENTING!

Og jeg tar så klart det som et gravid symptom :hilarious:
Var sånn jeg skjønte at jeg var gravid denne gangen her (uke 19 nå). Jeg hadde masse symptomer i dpo land de mnd vi prøvde, men da jeg ble gravid denne gangen her så var det plutselig ingen av de vanlige.

Yay! Når tester du? Spennende! :Heartred
Søndag sikkert :hilarious: da er jeg 8dpo eller noe.

Når er det tidligste dere har fått positiv test? Kjenner meg litt engstelig for at jeg skal ha en kjemisk denne mnd også slik som sist. :/ Prøver å puste meg igjennom dagen nå for jeg er skikkelig utålmodig :p
8dpo har jeg sett noe som jeg har vært trygg på, men mannen og bestevenninna mente jeg var psycho. De trakk det tilbake 9dpo da det var tydelig for dem og.

Back
Topp