IKM uke 13 ♥️

Ser dårlig ut dette her.. ble nok ingen IKM i uke 13 på meg :arghh: men jeg kommer til og følge med dere videre fremover, og krysse fingrene for mange fine positive tester fremover:love7

Vedlegg

• 07DA71B1-4370-47DF-92B3-526DE769427A.jpeg
    07DA71B1-4370-47DF-92B3-526DE769427A.jpeg
    1.023,8 KB · Visninger: 79
4 eller 6 dpo i dag. Ff endret litt, men synes det var vanskelig å tolke testene denne gangen. Så jeg tror 6 dpo. Tenkte vente til 10 dpo denne gangen :hilarious: Dagens:laughing001 men jeg skal prøve!
Tempen er fin, og hvilepulsen er høyere enn jeg noengang har hatt!

Her ønsker vi oss en gutt :Heartblue Men bittelillesøster vil selvsagt være like elsket:Heartpink (jeg regner med at det blir jente nr 3 når det klaffer igjen:hilarious: )

Sniker meg inn hos dere for å ha noen å skravle litt med!

Tigerbaby - 28år - IVF - B2 - EL 18/3 - IKM ca 2/4

Har ikke testdato før 6.april men det er bare tullball for enten har mensen kommet da eller ikke :hilarious:

Jeg har allerede svidd av opp til flere... selv om jeg vet at det er fysisk umulig å få positiv 5dpo.

I en ideell verden så ville jeg ha testet 9 dpo, men det klarer jeg ikke. Med første fikk jeg antydning til "noe" kveld 8dpo, og positiv test 9 dpo. Med andre positiv 9dpo.. og med den vi mistet positiv 10 dpo + digital på samme urin.

Kan ikke helgen bare komme, sånn at jeg får et svar???
Tenkte å vente til fredag jeg, men har testet i dag fordi jeg kjeda meg sånn hjemme med mini-me :hilarious: Sist graviditet fikk jeg ikke positiv før dagen etter forventet mens. Heldig med positive tester så tidlig!

4 eller 6 dpo i dag. Ff endret litt, men synes det var vanskelig å tolke testene denne gangen. Så jeg tror 6 dpo. Tenkte vente til 10 dpo denne gangen :hilarious: Dagens:laughing001 men jeg skal prøve!
Hvilepuls som er høyere er et godt tegn!
Hadde jeg vært deg hadde jeg testa i dag, hvertfall i morgen. Jeg skal hvertfall ikke motivere til å vente til 10dpo :laughing001

Vil egentlig vente til typ 10dpo, men kan være det ryker en på 8 eller 9.
Her røyk det noen i dag fordi jeg kjeda meg. Hadde en plan om å vente til fredag men er så utålmodig :hilarious:

Hvilepulsen min også er høy! Har det en sammenheng også? :hilarious: Så mye nytt man lærer inne her!

Hvilepulsen min også er høy! Har det en sammenheng også? :hilarious: Så mye nytt man lærer inne her!
Ja. Mange som kan se en sammenheng. Noen har vist de er gravide før de har testet bare ved å se på hvilepulsen. Men noen ser ikke forskjell fra den pp’n de har fått tr, eller vært gravid. Så det kan være et godt tegn! Men igjen, kan som alt annet som prøver være tegn på alt mulig! Men jeg tror på høy hvilepuls!
Men er nok enklere om man har noen sykluser bak seg man kan sammenligne med :happy:

tenker jeg tar neste test 7 dpo, også ser jeg derfra hva det blir til :happy: Blir sikkert en test 8 dpo også:hilarious: litt vanskelig nå å vite hva som er ovitrelle og ikke synes jeg. Håper den er blank på 7 dpo (torsdag):happy:
Måtte sjekke selv. Min var ute 6 dager etter uttak tror jeg ut ifra tallene. 8dager etter ovitrelle.

Edit; har en testerekke nederst her fra fersk! https://forum.babyverden.no/threads/tigers-drøm-om-egne-barn-drømmen-om-et-ivf-nøste.1898079/page-28

Har ikke testdato før 6.april men det er bare tullball for enten har mensen kommet da eller ikke :hilarious:
Hei og gøy å de deg her :) er det testing etter ivf nå eller prøver dere hjemme også?

Burde være rimelig sikker etter mens dato ja :D leste på pakken til en tidligtest som sa at den var veldig sikker dagen før man forventa mens.. så skjønner at deres og min definisjon av tidlig kanskje ikke er helt det samme :joyful:

Hei og gøy å de deg her :) er det testing etter ivf nå eller prøver dere hjemme også?

Burde være rimelig sikker etter mens dato ja :D leste på pakken til en tidligtest som sa at den var veldig sikker dagen før man forventa mens.. så skjønner at deres og min definisjon av tidlig kanskje ikke er helt det samme :joyful:
Morsomt å se noen kjente fjes, hei på deg :Heartbigred

Jeg tenker også at definisjonen på tidlig er varierende :whacky011

Se der ja! Jeg skjønner ikke helt hvilken som er hvilken? :hilarious: Mulig jeg er treg, er så trøtt i dag:hilarious:
Tallene er dager etter uttak tror jeg. Altså to dager etter sprøyte.

Velkommen hit, så koselig du vil henge her å skravle :Heartred

Back
Topp