mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tenker vi starter en skravletråd her inne
Da er team desember2023 sin skravletråd oppe å går
Da er team desember2023 sin skravletråd oppe å går

Hun er med meg på badet om morgenen, så hvis jeg blir plaget med kvalme og oppkast... Da vet barnehagen (og dermed mine kollegaer) det med én gang 

Har vært på planleggingsmøte på sykehuset i dag og lagt en behandlingsplan.
er nok lettere å bare sitte å surfe på mobilen, hvis du blir mye avbrutt
Din heldiggris

Kan godt være det er flere plasser jeg ikke har svart, beklager for det. Ikke blitt helt vant her inne. Det gikk egentlig ganske fint på sykehuset. Fikk lagt en behandlingsplan med gynekologer og leger der. Var 4 stykk i rommet til tider. Starta på xonvea i forrigår og fikk resept på afipran jeg kan trappe opp med. Og resept på næringsdrikker. Så har jeg fått time på sykehuset igjen til neste fredag, 31 mars for å se hvordan Jeg ligger an. Zofran blir med en gang de ser at de andre ikke virker. Jeg få begynne på steroider ved behov. Sonde kommer jeg desverre ikke i fra da de mener det er best å ha tarmfunksjon, og de ikke ønsker å legge CVK (sentralt venekateter)pga fare for blant annet leverskader. Men jeg er lovet sonde nedleggelse i lett narkose. Og jeg vil få picline på halsen til medisiner og intravenøs væske. Så jeg ikke skal bli så voldsomt oppstukket som sist. Så føles som en "ok" plan. Vet hvertfall at jeg blir ivaretatt. De var helt klare på at jeg ikke er en vanlig hyperemesis pasient, at dette er helt ekstremt. De var ikke imponerte over vekten min på 54,5 kg, og jeg fikk beskjed om å legge på meg og jobbe med å spise godt nå. Da hadde jeg litt lyst å le. Ja det blir super enkelt nå, hurra. Har fått resept på næringsdrikker. Så skal hvertfall prøve å være "flink" å få i meg dem.
jeg sitter å surfer på mobilen