4000 innlegg!

Novembernurkene23
Novemberlykke23
Novembergull23
Novemberninjaer23
Novemberknøtta 2023
Novemberskattene 2023
Novemberbarna 2023
Novemberspirene 2023
Novemberønskene 2023
Novemberstrålene 2023
Novemberbabyene 2023
Novembersmulene 2023
Novembermagi
Novemberbombene
Novembernoobs
Novemberluringene 2023
Novembersnikene 2023
Novemberfnuggene 2023
Novemberbebisene 2023
Småfnuggene

Nå har jeg kopieret alle forslagene som er skrevet her, så..
Spørsmål nr1: Skal jeg lage en avstemning eller skal vi vente å se om det kommer flere forslag?

Spørsmål nr2: Skal vi ha 2023 bak alle forslagene?

Spørsmål nr3: Er det noen som kunne tenkt seg til å være tilgangsansvarlig for skjult?:joyful:

Jeg syns en avstemning nå er ok og syns 2023 bak navnet.

Jeg kan melde meg til valg som tilgangsansvarlig. Har vært det før og kan godt bidra hvis ingen andre har kjempelyst :)

Jeg syns en avstemning nå er ok og syns 2023 bak navnet.

Jeg kan melde meg til valg som tilgangsansvarlig. Har vært det før og kan godt bidra hvis ingen andre har kjempelyst :)
Supert! Vil du ha en til som er tilgangsansvarlig sammen med deg?:joyful:

Supert! Vil du ha en til som er tilgangsansvarlig sammen med deg?:joyful:
Hadde ikke det sist men om flere vil så er det bare å bli med. Men tenker at de som melder seg må være innstilt på å følge opp for husker det ble mye styr når folk ikke fikk hjelp av den de sendte til. Så var lettest å ha oversikten selv egentlig.

Hadde ikke det sist men om flere vil så er det bare å bli med. Men tenker at de som melder seg må være innstilt på å følge opp for husker det ble mye styr når folk ikke fikk hjelp av den de sendte til. Så var lettest å ha oversikten selv egentlig.
Ser den! Tenkte kanskje det var greit å være 2 om det så ikke alt skulle være på bare 1, spesielt dersom det skulle skje noe så den ene ikke var tilgjengelig:joyful:

Jeg vil gjerne være med i lukket gruppe, hvem sender jeg melding til?

Ser den! Tenkte kanskje det var greit å være 2 om det så ikke alt skulle være på bare 1, spesielt dersom det skulle skje noe så den ene ikke var tilgjengelig:joyful:
Ingen problem å ta det. Jeg går hjemme bare nå så har masse med tid til å pussle med det. Men om noen vil så er det ingen problem å henge seg på :)

Jeg vil gjerne være med i lukket gruppe, hvem sender jeg melding til?
Vi har ikke fått skjult enda, vi har nettopp bikket 5000 innlegg så må vente til vi har navn og forskjellig på plass før en moderator kan opprette gruppa for oss :joyful:

Hva med å starte en avstemming nå, oppdatere hvis det kommer nye forslag i løpet av helgen og den med flest stemmer innen kl 10 f.eks på mandag den går vi for?

Enig i at 2023 bør stå bak alle alternativene.

Novembernurkene23
Novemberlykke23
Novembergull23
Novemberninjaer23
Novemberknøtta 2023
Novemberskattene 2023
Novemberbarna 2023
Novemberspirene 2023
Novemberønskene 2023
Novemberstrålene 2023
Novemberbabyene 2023
Novembersmulene 2023
Novembermagi
Novemberbombene
Novembernoobs
Novemberluringene 2023
Novembersnikene 2023
Novemberfnuggene 2023
Novemberbebisene 2023
Småfnuggene

Nå har jeg kopieret alle forslagene som er skrevet her, så..
Spørsmål nr1: Skal jeg lage en avstemning eller skal vi vente å se om det kommer flere forslag?

Spørsmål nr2: Skal vi ha 2023 bak alle forslagene?

Spørsmål nr3: Er det noen som kunne tenkt seg til å være tilgangsansvarlig for skjult?:joyful:
Synes det er nok av forslag, ja til 2023 bak forslagene:)

Vi kan gjerne også ha med Snøfnuggene 2023 som forslag også! Tror jeg så noen skrev det :Heartred

Vi kan gjerne også ha med Snøfnuggene 2023 som forslag også! Tror jeg så noen skrev det :Heartred
Ja har det neders på lista, bare ikke lagt 2023 bak det enda:joyful:

EDIT! Ser nå du skrev snøfnuggene og ikke småfnuggene!:hilarious: Tror ikke det var skrevet som et eksempel bare noen som nevnte at de var medlem i en annen gruppe som het det, men kan godt legge det til:joyful:

Back
Topp