IKM uke 13 ♥️

Hei! Nok en måned der jeg tenker å IKKE bli med i en ikm gruppe, fordi jeg «skal bare nyte denne pp uten å tenke så mye på det». MEN, så nærmer jeg meg EL, også har man det gående :hilarious:

Guttemamma5 - 37år - pp aner ikke - b6 - el 19.03 - ikm 2.04

Forrige pp endte plutselig opp med en syklus på 22-23 dager, og allerede nå på cd 9 merker jeg eggløsningssmerter og slim, så spørs om ikke denne pp blir like rar som forrige.
Normalt er syklusen ganske stabil på 27-28 dager :dead:

Skjønner ikke helt disse testene, kontrollstreken er jo helt rar, så er denne egentlig positiv eller? Har steget siden jeg starta å teste mandag og på tirsdag.
Vet den egentlig ikke skal leses av etter 5 min, men begge strekene var knallrøde når jeg kom ut av dusjen :bored:
20230315_111330.jpg

Hilsen noob

Sniker litt her og håper jeg kan melde meg inn med sikkerhet etter hvert, driver å ser om jeg kan få noen positiv el test etter svangerskapsavbruddet i februar. Men forløpig bare sterke el tester som går litt opp ned så vi får se, det murrer litt så krysser fingrene!
Dagens;
20230315_090708.jpg

Skjønner ikke helt disse testene, kontrollstreken er jo helt rar, så er denne egentlig positiv eller? Har steget siden jeg starta å teste mandag og på tirsdag.
Vet den egentlig ikke skal leses av etter 5 min, men begge strekene var knallrøde når jeg kom ut av dusjen :bored:Vis vedlegget 401031

Hilsen noob

Denne er ikke helt positiv, men kan se ut som det går mot el! Er noen av disse testene som er litt dårlige og har litt rar fordeling av fargestoff som du har her... de stoler jeg ikke helt på :bag: ta en ny senere idag:D

Vet den egentlig ikke skal leses av etter 5 min, men begge strekene var knallrøde når jeg kom ut av dusjen :bored:Vis vedlegget 401031

Hilsen noob

Denne er ikke helt positiv enda.
De blir ofte mye sterkere en stund etter at tiden har gått ut. Så akkurat eggløsningstester er viktig å lese av til rett tid for å få et riktig resultat.
Men når jeg har sånn test som du har her, pleier eggløsning å være veldig nær, men det og kan variere fra person til person :joyful:

Denne er ikke helt positiv, men kan se ut som det går mot el! Er noen av disse testene som er litt dårlige og har litt rar fordeling av fargestoff som du har her... de stoler jeg ikke helt på :bag: ta en ny senere idag:D
Denne er ikke helt positiv enda.
De blir ofte mye sterkere en stund etter at tiden har gått ut. Så akkurat eggløsningstester er viktig å lese av til rett tid for å få et riktig resultat.
Men når jeg har sånn test som du har her, pleier eggløsning å være veldig nær, men det og kan variere fra person til person :joyful:
Takk damer, tester igjen i kveld :)

Blir faktisk å teste igjen her litt senere i dag, virkelig fått mye EL slim i dag! Så skal bli spennende å se, husker ikke hvordan det brukte å være tidligere. Så godt jeg har mange tester i skuffen :hilarious:

Sniker litt her og håper jeg kan melde meg inn med sikkerhet etter hvert, driver å ser om jeg kan få noen positiv el test etter svangerskapsavbruddet i februar. Men forløpig bare sterke el tester som går litt opp ned så vi får se, det murrer litt så krysser fingrene!
Dagens;
Vis vedlegget 401036
Velkommen hit :Heartred

Hei! Nok en måned der jeg tenker å IKKE bli med i en ikm gruppe, fordi jeg «skal bare nyte denne pp uten å tenke så mye på det». MEN, så nærmer jeg meg EL, også har man det gående :hilarious:

Guttemamma5 - 37år - pp aner ikke - b6 - el 19.03 - ikm 2.04

Forrige pp endte plutselig opp med en syklus på 22-23 dager, og allerede nå på cd 9 merker jeg eggløsningssmerter og slim, så spørs om ikke denne pp blir like rar som forrige.
Normalt er syklusen ganske stabil på 27-28 dager :dead:
Velkommen hit♥️

God morgen :) i går hadde jeg skikkelig stikkende smerter i venstre side, og sterke el tester. I dag er testen fortsatt sterk, men svakere. Så da går jeg utifra at egget slapp i løpet av natten. Den sterkeste el testen er også en del sterkere enn de andre ppene etter MA. Så håper deg er et godt tegn.
Screenshot_20230316-055734_Premom.jpg

Jeg klarte selvfølgelig å sovne fra aksjelegging I går :p samboer hadde ikke fått kontakt med meg i det hele tatt. Fikk lagt inn i dag tidlig, så da satser vi på at det går bra.

Jeg te nye jeg skulle prøve meg på eggløsningstester denne pp. Her er jeg ganske blank, og hat en del spørsmål.
Dette er RFSU testene, er de ok?
Denne skjønner jeg er negativ, men er den «sterk nok» til at noe er på gang?
Hvor ofte tester dere etter LH?

Sorry mye spørsmål, men dette er nytt for meg.
F45C7508-48B9-41D6-8B2D-D7F9E7178213.jpeg

Det er veldig individuelt fra person til person hvor sterk streken er gjennom syklusen. Noen har nesten ikke strek i det hele tatt og så blir den plutselig kjempe sterk når el kommer, og andre har relativ tydelig strek gjennom hele syklusen.

Jeg legger mine inn under others i premum, og så får jeg mellom 20-40 i score gjennom nesten hele syklusen, rett før el stiger den til rundt 70, og da vet jeg at el er like rundt hjørnet. Legger ved bilde av denne og de to siste syklusene mine.

Vedlegg

• Screenshot_20230316-112121_Premom.jpg
    Screenshot_20230316-112121_Premom.jpg
    614,5 KB · Visninger: 67
  • Screenshot_20230316-112112_Premom.jpg
    Screenshot_20230316-112112_Premom.jpg
    647,5 KB · Visninger: 70
  • Screenshot_20230316-112334_Premom.jpg
    Screenshot_20230316-112334_Premom.jpg
    642,9 KB · Visninger: 67
Det er veldig individuelt fra person til person hvor sterk streken er gjennom syklusen. Noen har nesten ikke strek i det hele tatt og så blir den plutselig kjempe sterk når el kommer, og andre har relativ tydelig strek gjennom hele syklusen.

Jeg legger mine inn under others i premum, og så får jeg mellom 20-40 i score gjennom nesten hele syklusen, rett før el stiger den til rundt 70, og da vet jeg at el er like rundt hjørnet. Legger ved bilde av denne og de to siste syklusene mine.
Takk for svar :) tester du 2 ganger for dag?

Back
Topp