Snart første time hos fastlegen
Wop wop!!
Wop wop!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke tilhåper det er bra stigning
![]()

Så spennendeSnart første time hos fastlegen
Wop wop!!
Lykke til 
Det funker her og. Går ut med bikkja når jeg er uggen, etter et par kilometer går det nesten over. Forrige vellykkede svangerskap gikk jeg minst 10km hver dag frem til dagen jeg fikk rier.Har begynt å kjenne meg småuggen, brekker meg på morgenen osv, men slår et slag for (lett/moderat) trening! På mandag var jeg innmari sliten etter jobb, hadde bare lyst til å ligge på sofaen. Gikk på trening og følte meg såååå mye bedre etterpå! Prøv det!![]()
Hvordan gikk timen?Snart første time hos fastlegen
Wop wop!!
Det gikk veldig bra. Fikk tatt noen blodprøver. Å en liten ultralyd der også.Hvordan gikk timen?
Nå gjenstår bare å få svar på hcg blodprøvene.Så herligDet gikk veldig bra. Fikk tatt noen blodprøver. Å en liten ultralyd der også.
Lille reken lå trøkt inntil veggen så var litt vanskelig å se. Ca 1 cm langhaha. Såååå liten. Men fikk se hjertet blinke idag også
Hvordan gikk det med deg??

Jaa!Så herlig
Jeg går her å tripper mens jeg venter på svar på blodprøvene med hcg stigning. Gynekologen sa at ho som oftest får svar samme dag dersom siste prøva tas tidlig på dagen. Så håper hun sender melding etterpå. Er så nervøs og spent![]()
Min var på 7000, ikke 70000 hvis det er meg du sikter til? Hcg har enorme spenn innenfor hva som er normalt, så prøv å ikke stresse.Jaa!
Ja skjønner godt at du tripper! Aldri gøy å vente!!
Jeg hadde sånn hcg på 62000 og noe… han sa det var veldig bra så han ville ikke sjekke igjen. Men så jo hun ene i gruppen her hadde 70000 å noe å var kortere på vei enn meg så kjenner jo eg lurer litt på det. Selv om eg har sett hjerteblink![]()
Ja var deg. Da husket jeg feil.Min var på 7000, ikke 70000 hvis det er meg du sikter til? Hcg har enorme spenn innenfor hva som er normalt, så prøv å ikke stresse.
Det finnes en side som heter tryggmammamedisin, der kan du sjekke om de medisinene du vanligvis går på er noe du kan fortsette med eller ikke, fram til legetimenHei. Dette er nytt for meg, med forum osv. aldri vært en del av før.. men jeg har noen bekymringer mtp frøet i magen og mine sykdommer.
Jeg er kronisk syk med fibromyalgi, fatigue og utredes for Bekhterevs og andre bindevevssykdommer. Det vil si : denne kroppen er vond å leve i. Jeg går i utgangspunktet fast på sarotex, samt jeg tar ofte smertestillende som Paracet og pinex forte + imovane for å sove i de værste periodene. Etter positiv test forrige uke, sluttet jeg kontant med alt. (Får såklart kjeft av legen min for dette på neste ukes legetime) Så kroppen min HYLER etter hjelp. Jeg er livredd for å være skyld i at bebis i magen ikke skal ha det optimalt, så derfor lider jeg meg igjennom hver dag for å ikke påføre noe skade. Det er jo i disse ukene ALT skjer.. Man vet at «baby har det bra Sålenge mor har det bra», men jeg er veldig veldig redd for å ta medisiner som kan ha negativ effekt på foster. Spørsmålet mitt er vel egentlig.. Tar du smertestillende i svangerskapet? Evnt. andre medisiner. Jeg har som sagt legetime neste uke, men frem til da hadde det vært ålreit med noen å sparre med. Jeg har jo ikke fortalt dette til fler enn babydaddy og ÈN venninne, så få å snakke med om det også.
Hei. Dette er nytt for meg, med forum osv. aldri vært en del av før.. men jeg har noen bekymringer mtp frøet i magen og mine sykdommer.
Jeg er kronisk syk med fibromyalgi, fatigue og utredes for Bekhterevs og andre bindevevssykdommer. Det vil si : denne kroppen er vond å leve i. Jeg går i utgangspunktet fast på sarotex, samt jeg tar ofte smertestillende som Paracet og pinex forte + imovane for å sove i de værste periodene. Etter positiv test forrige uke, sluttet jeg kontant med alt. (Får såklart kjeft av legen min for dette på neste ukes legetime) Så kroppen min HYLER etter hjelp. Jeg er livredd for å være skyld i at bebis i magen ikke skal ha det optimalt, så derfor lider jeg meg igjennom hver dag for å ikke påføre noe skade. Det er jo i disse ukene ALT skjer.. Man vet at «baby har det bra Sålenge mor har det bra», men jeg er veldig veldig redd for å ta medisiner som kan ha negativ effekt på foster. Spørsmålet mitt er vel egentlig.. Tar du smertestillende i svangerskapet? Evnt. andre medisiner. Jeg har som sagt legetime neste uke, men frem til da hadde det vært ålreit med noen å sparre med. Jeg har jo ikke fortalt dette til fler enn babydaddy og ÈN venninne, så få å snakke med om det også.
Skravle, skravle!!
Hatt besøk av 2 venner idag å det var såå koslig å dele med de om lille reken!!![]()
Prøver å nyte det!! Men er også bekymret for å miste. Men tenker da har vi hvertfall noen å støtte oss til om det skjer.Åh er så misunnelig på deg som gleder deg over graviditeten, forteller venninner og koser deg. Bare nyt det.![]()
Prøver å nyte det!! Men er også bekymret for å miste. Men tenker da har vi hvertfall noen å støtte oss til om det skjer.
Når tenker du å dele?![]()