IKM uke 13 ♥️

Haha gøøy!:hilarious::hilarious:
Jeg har prøvd å teste for første gang denne syklusen. I tillegg til temping! Det er så spennende å følge med:woot: Har ikke så mye erfaring med det, men har jo lest meg opp til den store gullmedaljen:bookworm::hilarious: Noen erfaring med temping?
Nei temping har jeg ikke prøvd selv. Ble lett gravid sist, 4 ganger på 8 perioder så følte ikke det var der problemet var da. Og nå har jeg en baby på 4,5 mnd, så nettene er alt for ustabil for å tempe:happy: Tror også jeg hadde blitt mer stresset med temping, nok med all den testingen jeg skal gjøre uansett:hilarious::hilarious::hilarious:

Nei temping har jeg ikke prøvd selv. Ble lett gravid sist, 4 ganger på 8 perioder så følte ikke det var der problemet var da. Og nå har jeg en baby på 4,5 mnd, så nettene er alt for ustabil for å tempe:happy: Tror også jeg hadde blitt mer stresset med temping, nok med all den testingen jeg skal gjøre uansett:hilarious::hilarious::hilarious:
Såpass ja! Da skjønner jeg at du ikke trenger det:joyful: Jeg har veldig tydelige symptomer når jeg har eggløsning, så tror heller ikke jeg trenger det. Men er så nysgjerrig og spent på tiden fremover nå når vi skal gå inn for å prøve. Vill liksom være så godt forberedt som mulig:cat:

Fort gjort:p Pleier du å ha stabile sykluser?
Litt for fort gjort! :angelic:Både ja og nei, jeg tenker at de er veldig stabile men så brått er det enkelte som er endel kortere eller lengre enn normalt.
Har ikke vært kjempeflink til å registrere syklus Når jeg har hatt spiral heller siden de var lite påtrengende. Men tror jeg fikk lagt inn riktig i dag.

Men appen jeg bruker vet jo egentlig ikke når man har eggløsning og sånt, den bare gjetter ut i fra mens og hva som er vanlig for folk.
Sist vi prøvde bare satset jeg på at det var nok å ha seg annenhver dag I fertil periode (som er en uke lang i den) + litt ekstra. Nå er det hakket mer vitenskapelig med tester.

Last edited:
Litt for fort gjort! :angelic:Både ja og nei, jeg tenker at de er veldig stabile men så brått er det enkelte som er endel kortere eller lengre enn normalt.
Har ikke vært kjempeflink til å registrere syklus Når jeg har hatt spiral heller siden de var lite påtrengende. Men tror jeg fikk lagt inn riktig i dag.
Aah skjønner:) krysser for at det holder seg stabilt nå da☺️

Oops, jeg har vist regna feil ikm og El dato jeg. Ligger an til el 22/3 og ikm 5/4. Satt og justerte litt i appen nå.
Oops, jeg har vist regna feil ikm og El dato jeg. Ligger an til el 22/3 og ikm 5/4. Satt og justerte litt i appen nå.
Vil du jeg skal endre deg på listen? Det er jo i neste uke, men du må gjerne henge her forde :love7

Såpass ja! Da skjønner jeg at du ikke trenger det:joyful: Jeg har veldig tydelige symptomer når jeg har eggløsning, så tror heller ikke jeg trenger det. Men er så nysgjerrig og spent på tiden fremover nå når vi skal gå inn for å prøve. Vill liksom være så godt forberedt som mulig:cat:
Det skjønner jeg godt, er lik selv der! Var tidlig ute med tester osv da vi prøvde på første :joyful:

Her bruker visst kroppen litt tid på å få sluppet egget denne gangen, så jeg melder meg inn her og :happy:
Tok en ny eggløsningstest idag da jeg stusset over at tempen aldri steg.. :dead:

Villblomsten - 29 - PP 3 etter MA - B4 - EL 14/3 - IKM 28/3

7649F9F7-A546-4E0A-AC4A-C653F662FB37.jpeg

104F7414-5CEA-4591-B107-B88D924BFA47.jpeg

Nummer.1-29- PP 5(?)-B1- EL 13/03- IKM 27/3

Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke prøve denne eller neste mnd for å unngå eventuell desember termin, meeen så var jeg hos gynekolog i går fordi jeg aldri finner EL og mistenkte at det var noe som ikke stemte, og da hadde jeg vist hatt EL i går morges mest sannsynlig, så da klarte vi ikke å la være å legge inn litt aksjer :hilarious:

Nummer.1-29- PP 5(?)-B1- EL 13/03- IKM 27/3

Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke prøve denne eller neste mnd for å unngå eventuell desember termin, meeen så var jeg hos gynekolog i går fordi jeg aldri finner EL og mistenkte at det var noe som ikke stemte, og da hadde jeg vist hatt EL i går morges mest sannsynlig, så da klarte vi ikke å la være å legge inn litt aksjer :hilarious:
Så spennende! Håper den sitter:happy093

Her er mine tester så godt som negative! Etter gammel syklus skal jeg ha el på lørdag, så fortsatt muligheter. Vi legger inn noen aksjer i kveld, så får vi se hva vi gjør når det nærmer seg :joyful:

Lil_sol2 - 29 - PP13 - B2 - EL 16/3 - IKM usikker, mellom 29/3-4/4 :shy:

Fikk satt ovitrelle i kveld rundt kl 20 og el testene er neeesten positive så da tar jeg sjansen på å titte inn her. Mulig ikm blir i uke 14, men sett meg gjerne på usikker :angelic:

Vis vedlegget 401001
Velkommen hit :Heartred

Back
Topp