Blødning

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Nå er jeg redd jeg mister igjen. Fikk nettopp en liten blødning. Riktignok etter at jeg med litt hastverk satte inn stikkpille Lutinus i høna, og kjente at det buttet/lugget litt. Da jeg var på do 20 min etter var det litt blod i bindet. Ser ut til å ha avtatt, men MAen i uke 12 begynte og med en liten blødning, så er stygt redd for at det skjer igjen. Hatt endel murringer i korsrygg siden i går, som jeg håpet skyldtes sitting på hard stol i mange timer, men nå er jeg redd det er misting.

Jeg klarer ikke dette en gang til! Faen i helvete altså.

Sender deg en kjempestor virtuell klem og krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning! :Heartred

Nå er jeg redd jeg mister igjen. Fikk nettopp en liten blødning. Riktignok etter at jeg med litt hastverk satte inn stikkpille Lutinus i høna, og kjente at det buttet/lugget litt. Da jeg var på do 20 min etter var det litt blod i bindet. Ser ut til å ha avtatt, men MAen i uke 12 begynte og med en liten blødning, så er stygt redd for at det skjer igjen. Hatt endel murringer i korsrygg siden i går, som jeg håpet skyldtes sitting på hard stol i mange timer, men nå er jeg redd det er misting.

Jeg klarer ikke dette en gang til! Faen i helvete altså.
Håper det er uskyldig blødning :-((
Får du komme til legen i morgen å sjekket? ❤️ trøsteklem til deg!!!

Sender deg en kjempestor virtuell klem og krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning! :Heartred
Takk for det, men med min flaks de siste to åra har jeg null tro. Er sykemeldt på femte måneden fordi jeg har belastningsutløst depresjon av all driten som har skjedd meg de siste to åra. Det er bare dette som mangler. Igjen.

Håper det er uskyldig blødning :-((
Får du komme til legen i morgen å sjekket? ❤️ trøsteklem til deg!!!
Er 5+2 i morgen, så er vel ikke noe å sjekke ennå. Hun har ikke ultralyd. Er vel for tidlig for ultralyd og. Må bare håpe det avtar, og vente. «Bare»… hjemme alene med toåring med diaré i tillegg, mannen kommer ikke hjem før etter 22.

Ånei :( håper virkelig det er en uskyldig liten blødning og bare er pga hastverk med pilla!
Når har du time til ul? Var det uke 7?

Ånei :( håper virkelig det er en uskyldig liten blødning og bare er pga hastverk med pilla!
Når har du time til ul? Var det uke 7?
7+3. Men vurderer å ringe fertilitetslegen min i morgen og sjekke hvor tidlig han evt kan se noe. Vet ikke om jeg klarer uvisse i to uker, dersom jeg ikke blør noe mer. Var på do nå, ingenting i det nye bindet og ingenting på papiret.

Er 5+2 i morgen, så er vel ikke noe å sjekke ennå. Hun har ikke ultralyd. Er vel for tidlig for ultralyd og. Må bare håpe det avtar, og vente. «Bare»… hjemme alene med toåring med diaré i tillegg, mannen kommer ikke hjem før etter 22.
Åå.. så vanskelig.. :( ikke noe kjekt!!

7+3. Men vurderer å ringe fertilitetslegen min i morgen og sjekke hvor tidlig han evt kan se noe. Vet ikke om jeg klarer uvisse i to uker, dersom jeg ikke blør noe mer. Var på do nå, ingenting i det nye bindet og ingenting på papiret.
Det skjønner jeg godt. Håper du får komme inn tidligere og at alt er vell :Heartred
Godt at du ikke har blødd noe mer!

Sender en stor klem og håper det bare er skjøre slimhinner etter lutinus :Heartred

Den er noe herk og skal ingenting før det raspes litt inni der.

De kan nok se noe nå. Jeg tok ultralyd 6+3 eller noe sist og da så de en liten plommesekk.

Hei.
Jeg vil bare si at jeg opplevde det samme.
Har du brukt lutinus i mange dager?
Hver SA har jeg begynt å spotte og så blødd. Denne gangen begynte det helt likt men det viste seg at det er lutinus som gjorde det.
Begynte etter få dager på den.
Noen dager blødde jeg mye!!
Men 16+5 i dag og det ser fint ut.
PS. Etter noen uker med blødning så stoppet det helt til jeg satte inn en lutinus litt brått. Etter dette begynte jeg å bruke hanske hver gang for å være så "snill" som mulig med miljøet nedi der.

Sender en stor klem og håper det bare er skjøre slimhinner etter lutinus :Heartred

Den er noe herk og skal ingenting før det raspes litt inni der.
Ja, og jg kjente jo at det lugget/buttet inni der, såpass at jeg reagerte på det og at det var litt vondt. Får håååpe det bare var det. Vært to ganger på do nå uten blod i bind eller på papir :smiley-angelic001

Hei.
Jeg vil bare si at jeg opplevde det samme.
Har du brukt lutinus i mange dager?
Hver SA har jeg begynt å spotte og så blødd. Denne gangen begynte det helt likt men det viste seg at det er lutinus som gjorde det.
Begynte etter få dager på den.
Noen dager blødde jeg mye!!
Men 16+5 i dag og det ser fint ut.
PS. Etter noen uker med blødning så stoppet det helt til jeg satte inn en lutinus litt brått. Etter dette begynte jeg å bruke hanske hver gang for å være så "snill" som mulig med miljøet nedi der.
Har brukt det siden 2DPO, og to pp før denne. Samt de 12’ukene jeg gikk gravid sist og 2 pp før det.

Jeg bruker den pinnen for å sette inn. Kjente at det lugget/buttet litt, så håååper jo det bare var det. Ikke noe mer blod de to siste doturene, verken på papir eller i bind.

Har brukt det siden 2DPO, og to pp før denne. Samt de 12’ukene jeg gikk gravid sist og 2 pp før det.

Jeg bruker den pinnen for å sette inn. Kjente at det lugget/buttet litt, så håååper jo det bare var det. Ikke noe mer blod de to siste doturene, verken på papir eller i bind.
Jeg leste flere anbefalte å ikke bruke pinnen for det kan irritere veldig.
Kanskje det bare er det hos deg også, tvi, tvi :Heartred

Ikke hatt noe mer blødning, kun antydning til rosa skygge på bittelitt av toalettpapiret, pluss en minislimtråd med et knappenålshode blod på. Tok kveldens Lutinus, og det ble ørlitegrann blod på pinnen helt i toppen, men det var mer oransjefarget, så håper og tror det var gammelt blod fra i stad.

Jeg får jo ikke gjort noe fra eller til- det er bare så jævlig å gå sånn i uvisse.

Uff, forstår deg så godt - krysser alt som krysses kan for at det er en uskyldig blødning og at du slipper flere skremsler nå ❤️ går selv på Lutinus og har forsøkt å betrygge meg selv om at småblødningene skyldes den.

Back
Topp