Lykkeligx1000
Flørter med forumet
Hei alle fine! Har bestilt ultralyd til uke 30 (29+5). Klinikken anbefaler fra 24-32. Noen som har erfaring tidligere fra 3D/4D ultralyd og har tanker om hvilken uke som er best? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHadde i uke 28. Var sånn sett greit nok, men lille lå dumt til og fikk ikke skikkelig bilderMen så var jeg egentlig mer fornøyd med 2D UL jeg fikk for å se ståa hos babyen, fikk ikke så mye ut av 3D'en
Bør vel ta 3D mellom uke 26 - 32 for greiest bilder.![]()
TakkHar morkake foran så har lest at det er best rundt uke 27 så har bestilt 3d ul i midten av april.
Sniker. Jeg var på ultralyd+NIPT da jeg var 10+6, og fikk 3D/4D uoppfordret. Jeg har morkaken på fremveggen, og det gjorde ingenting. Jeg synes bildene ble ganske bra til å være så tidlig, så ser for meg at du kan få veldig fine bilder mellom uke 24-32Hei alle fine! Har bestilt ultralyd til uke 30 (29+5). Klinikken anbefaler fra 24-32. Noen som har erfaring tidligere fra 3D/4D ultralyd og har tanker om hvilken uke som er best?![]()
Å så fint bilde!Sniker. Jeg var på ultralyd+NIPT da jeg var 10+6, og fikk 3D/4D uoppfordret. Jeg har morkaken på fremveggen, og det gjorde ingenting. Jeg synes bildene ble ganske bra til å være så tidlig, så ser for meg at du kan få veldig fine bilder mellom uke 24-32![]()