Vi hadde turtle nuna, den er kjempelett og koble til og fra basen. Kommer til å bruke den igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maxi Cosi, men akkurat hvilken variant er jeg litt usikker på. Arvet den av ei på jobb.Lurer på hvilken bilstol dere hadde?
Har ingenting av utstyr igjen etter 2019 så her må vi kjøpe inn alt. Bare fint å starte å tenke tidlig. Tar ofte tid å bestemme segSjukt tidlig ute, jeg vet. Men i denne ventetiden kan jeg likesågodt gjøre litt research på ting vi trenger. Vi har jo en del fra 2019 barnet, men trenger blant annet vogn.
Også lurer jeg på om det er spesielt som er lurt til høstbabyer? Bilstolpose for eksempel, noen erfaringer?
Har ingenting av utstyr igjen etter 2019 så her må vi kjøpe inn alt. Bare fint å starte å tenke tidlig. Tar ofte tid å bestemme segVi var forresten i samme gruppe sist, april2019!
Er dette første barnet etter 2019 for dere?Artig! Er første siden 2019 ja. Enn for dere?Ja, jeg vingler veldig i denne jungelen så greit å ha litt tid
Så gøy! Er et par stykker i november som også var i april2019Er dette første barnet etter 2019 for dere?
Artig! Er første siden 2019 ja. Enn for dere?

Ikke kjøpt noe her hellerJeg har ett barn fra før født i 2012, så jeg har heller ikke noe utstyr med unntak av noe barneleker og fine hjemmestrikkede plagg.
Så listen over utstyr som må kjøpes er lang!
Har kjempelyst på moonboon, den hadde vært uvurderlig til den forrige babyen med kolikktendens som nektet å sove uten å være i bevegelse. Men jeg vet jo ikke om det blir sånn med dette barnet, så vi får se.
Har dere begynt å kjøpe noe enda? Jeg tør ikke før etter første ultralyd i uke 13 tror jeg.
Så det må vi vurdere)

I starten hadde jeg en sånn standard stelleveske kjøpt fra Wish. Syns den var så stor med liten og uoversiktlig plass. Før det var gått ett år tok jeg i bruk en enkel sekk kjøpt på Primark som enda er i bruk til samme formål. Han blir 3 år nå snart. Noe ala den på bildet med ett stort rom og liten lomme på utsiden.Hvilken stelleveske/sekk har dere som dere hsr vært fornøyd med? Hadde stelleveske fra stokke sist og sekk fra tinkafu. Sekken syns jeg ble for stor så den er mest brukt når han skal på overnatting. Stokke sin funka greit, men ble litt snau/stappa med flaskebarn![]()
I starten hadde jeg en sånn standard stelleveske kjøpt fra Wish. Syns den var så stor med liten og uoversiktlig plass. Før det var gått ett år tok jeg i bruk en enkel sekk kjøpt på Primark som enda er i bruk til samme formål. Han blir 3 år nå snart. Noe ala den på bildet med ett stort rom og liten lomme på utsiden.
Tenker det blir samme eller noe lignende denne gangen også![]()
Det hadde jeg jo lommen på utsiden til. Ellers ble zip lock poser brukt til å skille og samle bleier, skiftetøy eller annet diverse. Brukte ikke flaske, så trengte ikke tenke på ekstra plass til slik utstyr.Savnet ikke mindre rom i sekken til småting?
Det hadde jeg jo lommen på utsiden til. Ellers ble zip lock poser brukt til å skille og samle bleier, skiftetøy eller annet diverse. Brukte ikke flaske, så trengte ikke tenke på ekstra plass til slik utstyr.
På overnatting har sekken blitt brukt til stellesaker og skift. Yttertøy og annet diverse har vært i annen sekk.

Veldig fornøyd med Bugaboo sine, der er både en liten organiser som festes på vognen (der den som triller holder) og en litt større som henger ned langs vognen. syns denne kombien har vært knall, for om vi bare skal en snartur, så er det nok med den lille og den store har plass til mye, også passer den jo til vognenHvilken stelleveske/sekk har dere som dere hsr vært fornøyd med? Hadde stelleveske fra stokke sist og sekk fra tinkafu. Sekken syns jeg ble for stor så den er mest brukt når han skal på overnatting. Stokke sin funka greit, men ble litt snau/stappa med flaskebarn![]()

Veldig fornøyd med Bugaboo sine, der er både en liten organiser som festes på vognen (der den som triller holder) og en litt større som henger ned langs vognen. syns denne kombien har vært knall, for om vi bare skal en snartur, så er det nok med den lille og den store har plass til mye, også passer den jo til vognen![]()

Har en Skip Hop Duo. Er egentlig fornøyd med den bortsett fra at den ikke har glidelås på toppen, bare magnetlukking, men lurer på om nyere modeller har glidelåsHvilken stelleveske/sekk har dere som dere hsr vært fornøyd med? Hadde stelleveske fra stokke sist og sekk fra tinkafu. Sekken syns jeg ble for stor så den er mest brukt når han skal på overnatting. Stokke sin funka greit, men ble litt snau/stappa med flaskebarn![]()
Har en Skip Hop Duo. Er egentlig fornøyd med den bortsett fra at den ikke har glidelås på toppen, bare magnetlukking, men lurer på om nyere modeller har glidelås![]()

)