Var på do i morges, og da kom det bittelitt rødt på papiret, minnet litt om slim med litt blod i? Har hatt 2 sa og 2 ma før, og ma startet slik. Uggen følelse, ikke hatt særlig symptomer til nå annet enn litt kvalme av og til og vondt i rygg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder en knapp på en uskyldig blødning, håper det bare ikke tar seg opp eller at du begynner å få smerter. Hvor langt er du på vei? Uff, selv om blødning i svangerskapet sies å være relativt normalt, er det alltid en ekkel følelse. Ihvertfall med historikk hvor det ikke har gått bra tidligere. Håper for degVar på do i morges, og da kom det bittelitt rødt på papiret, minnet litt om slim med litt blod i? Har hatt 2 sa og 2 ma før, og ma startet slik. Uggen følelse, ikke hatt særlig symptomer til nå annet enn litt kvalme av og til og vondt i rygg.

Er 8+2 idag. Sist jeg hadde ma var det rundt disse tider det skjedde. Men var vare bittelitt i morges, så satser på at det er med det. Er sykemeldt nå i 2 uker, så får roet ned litt. Skal snakke med sjefen på tirsdag, og håper på tilrettelegging. Merker å jobbe nattevakt ikke er så gunstig annet enn at jeg har en del fri innimellom vaktene.Holder en knapp på en uskyldig blødning, håper det bare ikke tar seg opp eller at du begynner å få smerter. Hvor langt er du på vei? Uff, selv om blødning i svangerskapet sies å være relativt normalt, er det alltid en ekkel følelse. Ihvertfall med historikk hvor det ikke har gått bra tidligere. Håper for deg![]()
Har opplevd blødninger 4 ganger tidligere i svangerskap, og da har det desverre ikke gått bra. Men har hatt blødninger ila svangerskapet og født friske barn, så fullt muligJeg er 6 uker på vei og har hatt småblødninger (bare et par dråper i truseinnlegget) i over en uke nå - alt fra brun/lyserosa utflod til tyntflytende, friskt blod. Har også hatt milde til moderate smerter som har kommet og gått. Var på tidlig ultralyd på fredag og der fikk vi se en bitteliten mageboer og et bankende hjerte
Jordmor mente blødningene kunne stamme fra livmorhalsen eller på grunn av skjøre slimhinner, men jeg klarer likevel ikke å slå meg helt til ro. Selv om mange opplever ufarlige blødninger gjennom graviditeten, er det veldig ekkelt når det står på.
Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning for din del og at alt står bra til med den lille![]()
Er bare 8+2, har også lest at rundt uke 10 kan en oppleve en liten blødning. Har 4 barn, og ikke opplevd blødninger med noen av dem, men har både sa og ma bak meg, så tenker automatisk på detJeg hadde det samme i går, 10+1. Hadde ingen smerter, men litt verking i korsrygg. Symptomene mine er som før; kvalm, såre bryst osv. Jeg prøver å ikke freake ut, men blir jo selvfølgelig bekymret. Hvor langt på vei er du? Jeg leste at i uke 10 så kan det komme en liten blødning når morkaken tar over. Jeg hadde forresten en SA i høst som startet med sterke kramper før en massiv blødning.
8+2. Håper det er noe uskyldig og ikke noe mer. Er sykemeldt i 2 uker nå, jobber natt, og ikke så gunstig som gravid. Skal snakke med leder på mandag om tilrettelegging ellers får jeg se hva jeg får gjort.Holder en knapp på en uskyldig blødning, håper det bare ikke tar seg opp eller at du begynner å få smerter. Hvor langt er du på vei? Uff, selv om blødning i svangerskapet sies å være relativt normalt, er det alltid en ekkel følelse. Ihvertfall med historikk hvor det ikke har gått bra tidligere. Håper for deg![]()
Har du mulighet til å få tatt en ultralyd privat?Å nei, trodde det var med det lille som kom for ett par dager siden, men nå var det mer blod på papiret når jeg tørket meg. Også en liten blodkoagel i do. Men ingen smerter. Åååh blir så usikker. Hadde akkurat nevnt såvidt til leder i tlf ar jeg er gravid, og skal snakke med henne i morgen ang tilrettelegging, også skal det begynne å blø...
Tenkte på det, men må vente på lønn på fredag:-/Har du mulighet til å få tatt en ultralyd privat?
Får du dratt på UL i morgen? Håper det er uskyldig og at du får gode nyheter på ULKommer bare mer og mer blod på papiret når jeg er på do. Nå er det også begynt å komme litt antydninger til blod i innlegget også. Var nettopp på do, og så ut som det var kommet en god klump med blod i do, men var falt så langt ned i røret at jeg kunne ikke se særlig hva det kunne være.
Har sjekket alle som tilbyr ul her, men fullt overalt. Skal prøve å få kommet meg til lege. Var på møte nå, kom hjem og gikk på do, masse blod på papiret, følte meg skikkelig tom etterpå..Får du dratt på UL i morgen? Håper det er uskyldig og at du får gode nyheter på UL