Oss testetøser imellom

Så spennende! Uten å gi deg mer forhåpninger, så tror jeg den vil bli sterkere i kveld. Har selv best erfaring av å teste på kvelden.
Se på disse testene, den til venstre er fra kl 15.00 og de til høre er fra kl 19.30, ca 9 dpo

Vis vedlegget 400169
Ååååh, så spennende :smiley-angelic001 Spent på både kveldens og morgendagens tester:angelic:

Dere som tester med EL tester og g tester, og får positiv g test. Blir el testene bestandig sterkere eller er det noen som også får svakere el test?

Tok nå 3 vanlige tester og ikke tidlig. Øverst er make sure stav, midten er fra Normal og nederst er make sure strimmel. Ser svakt strek på den øverste, litt mer tydelig på den i midten faktisk og ingenting på den nederste :angelic:
BB24F0B3-5888-4592-B4E3-CB07C46E3708.jpeg

Her er dagens tester. De to øverste er tidlig tester, midten er el test og de to nederste er vanlige. Synes jeg får skygge på den øverste babyplan, litt svakt strek på øverste strimmel som er tidlig test fra make sure
7189D7BA-9AAB-43ED-9DC8-3D5DE8DA862A.jpeg

Samtidig som tempen droppa skikkelig i dag, som gjør at jeg mister alt håp nå. Synes det var tidlig at den skulle droppe 9 dpo men :sorry:
CB479958-B2C1-4088-BD32-B7DD3AF15B14.jpeg

Her er dagens tester. De to øverste er tidlig tester, midten er el test og de to nederste er vanlige. Synes jeg får skygge på den øverste babyplan, litt svakt strek på øverste strimmel som er tidlig test fra make sure
Vis vedlegget 400189
Samtidig som tempen droppa skikkelig i dag, som gjør at jeg mister alt håp nå. Synes det var tidlig at den skulle droppe 9 dpo men :sorry: Vis vedlegget 400190
Synes streken på den øverste er ganske så klar og tydelig! Jeg tester alltid sterkere på 2. urin. Kanskje du gjør det samme? Legger også ved tempen min den syklusen jeg ble gravid:
8821997A-795D-43F0-A434-936477705A28.jpeg

Synes streken på den øverste er ganske så klar og tydelig! Jeg tester alltid sterkere på 2. urin. Kanskje du gjør det samme? Legger også ved tempen min den syklusen jeg ble gravid:
Vis vedlegget 400194
Kan ta en test på 2.urin å se :angelic: Du også har tempdipp? Spennende. Men min kom hakke under coverline, så er veldig veldig spent:sorry:

Vis vedlegget 400194
9446FFD7-FF01-4C4E-8920-A6F18A24F38E.jpeg
9233169B-5560-479A-9A86-CED1BCAFEF38.jpeg

Tatt med 2.urin. Føler det fortsatt er skygge. Men hvis det er festesipp jeg har hatt, vil det kanskje ta 1-2 dager før det evt. vises på en test tror jeg :angelic:

Dere som tester med EL tester og g tester, og får positiv g test. Blir el testene bestandig sterkere eller er det noen som også får svakere el test?
Jeg testet med både EL-test og G-tester. :wacky: Bare veldig veldig nysgjerrig, hehe. Min EL-test var nesten positiv da jeg fikk svak strek på G-testen. Det var babyplan tester begge to. Veldig forskjell på merker også, så ikke lett. :angelic: Krysser fingrene for deg og sender babystøv!

Dere som bruker premom, pleier dere å ta bilde rett etter det har gått 5 min eller er det krise om jeg tar etter 20?

Back
Topp