MiniSolsikke
Flørter med forumet
Har dere begynt å kjøpe større utstyr enda som vogn, bilstol og barnestol? Er det «for tidlig», en ting er jo klær, men dette er jo litt større investeringer….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Och så har lille jenta en farfar som glädjer sig väldig till första barnbarnet som köpte bilbarnstol inte länge efter 

Kjøpt litt nå og litt da,vogn,stellebord, seng og tripptrappstol med babysete og bilstol. Er masse pentbrukt på Finn! Veldig fint å få fordelt utgiftene littHar dere begynt å kjøpe større utstyr enda som vogn, bilstol og barnestol? Er det «for tidlig», en ting er jo klær, men dette er jo litt større investeringer….
ellers har jeg noen plagg, teppe og bæresjal fra eldresøsken.Enig ! Vi har köpt det mesta på Finn eller marketplace på FacebookKjøpt litt nå og litt da,vogn,stellebord, seng og tripptrappstol med babysete og bilstol. Er masse pentbrukt på Finn! Veldig fint å få fordelt utgiftene littellers har jeg noen plagg, teppe og bæresjal fra eldresøsken.
), og den er veldig behagelig med gravidmagen som vokser.Jeg anbefaler å ha ammestol på plass før fødsel. Hadde ikke det forrige gang, og slet med amming og ammestilling, og da ble en god ammestol redningen! Men det var stress å dra på Ikea med nyfødt baby for å få kjøpt den, så skulle ønske den allerede var på plass. Jeg har Omtänksam fra Ikea og gleder meg til å ta den i bruk igjen til amming i sommer (akkurat nå er det lese nattahistorie stolen med datteren min), og den er veldig behagelig med gravidmagen som vokser.
Jeg forstår ikke helt poenget med en egen stol for amming?Jeg anbefaler å ha ammestol på plass før fødsel. Hadde ikke det forrige gang, og slet med amming og ammestilling, og da ble en god ammestol redningen! Men det var stress å dra på Ikea med nyfødt baby for å få kjøpt den, så skulle ønske den allerede var på plass. Jeg har Omtänksam fra Ikea og gleder meg til å ta den i bruk igjen til amming i sommer (akkurat nå er det lese nattahistorie stolen med datteren min), og den er veldig behagelig med gravidmagen som vokser.
Nei, det skjønner jeg, jeg tenkte det samme før jeg fikk første. Det er mange som får til å amme liggende. Men jeg hadde lite melk, og fikk ikke til god ammetak liggende. Til slutt fikk jeg som råd fra ammepoliklinikken på sykehuset å amme sittende, i en stol som var rett i ryggen, for å kunne sjekke at babyen fikk riktig tak. De hadde sånne stoler på klinikken.Jeg forstår ikke helt poenget med en egen stol for amming?
Nei, det skjønner jeg, jeg tenkte det samme før jeg fikk første. Det er mange som får til å amme liggende. Men jeg hadde lite melk, og fikk ikke til god ammetak liggende. Til slutt fikk jeg som råd fra ammepoliklinikken på sykehuset å amme sittende, i en stol som var rett i ryggen, for å kunne sjekke at babyen fikk riktig tak. De hadde sånne stoler på klinikken.
Mange av lenestolene som de fleste har hjemme gjør at du sitter veldig lent bakover, som gjør det vanskeligere å få er godt ammetak, og når du ammer døgnet rundt får du fort vondt i ryggen. Det skjedde med meg. Når jeg først fikk en ordentlig «ammestol» ble alt så mye bedre, og jeg bare bodde i denne stolen med babyen i fanget.

Hvilken stol kjøpte du?Sniekr
Jeg hadde samme problem med amming med første, at det ble feil i myk og dyp sofa og i den lenestolen vi hadde som var altfor bakovervendt.
Kjøpte en lenestol fra ikea før nummer 2 skulle bli født og det var bare SÅ mye bedre for meg som hadde litt problemer med sugetak og store bryster som krevde mye støtte. Skulle bare ha skaffet det med eldste også, endte med å bruke bakoverlent stol med TRE puter i ryggen![]()
Denne! Brukte ibalnt en liten pute i ryggen eller under beina for å få heelt rett posisjon i starten når man må jobbe beinhardt med sugetaket. Jeg er bare 160 da, tipper at om jeg var 170 hadde den passet enda bedre sånn settHvilken stol kjøpte du?
Denne! Brukte ibalnt en liten pute i ryggen eller under beina for å få heelt rett posisjon i starten når man må jobbe beinhardt med sugetaket. Jeg er bare 160 da, tipper at om jeg var 170 hadde den passet enda bedre sånn sett
![]()
VEDBO Stol med høy rygg, Gunnared mørk grå - IKEA
VEDBO Stol med høy rygg, Gunnared mørk grå. Myke, men tydelige linjer gir en elegant profil. Lenestolens krummede rygg gir god støtte i korsryggen.www.ikea.com
har sikkert for myk seng. Savnet veldig stolen som sto på rommet på sykehuset! Endte opp med å stå opp hver gang han skulle ammes, og sette meg i sofaen i stua med 3 puter i ryggen og cosyfix ammeputa på magen.. tror jammen jeg skal investere i en sånn stol denne gangen! Er den lett å komme seg opp igjen fra også, med en liten (forhåpentligvis sovende) krabat i armene?Denne stolen så veldig god ut, takk for tips! Jeg slet også med å amme liggende i senga med førstemann, særlig når han var bitteliten. Følte at han liksom bare rullet heeelt inntil meg hele tiden fordi vekten av meg trykket madrassen ned sånn at det ble nedoverbakkehar sikkert for myk seng. Savnet veldig stolen som sto på rommet på sykehuset! Endte opp med å stå opp hver gang han skulle ammes, og sette meg i sofaen i stua med 3 puter i ryggen og cosyfix ammeputa på magen.. tror jammen jeg skal investere i en sånn stol denne gangen! Er den lett å komme seg opp igjen fra også, med en liten (forhåpentligvis sovende) krabat i armene?