Klagetråd

Ååh kranglete unger, som starter dagen med å diskutere absolutt alt. Alt fra å få på seg klær, til å rydde leker, frokost, you name it. Kjenner tålmodigheten blir satt på prøve og krangling om morgenen er verste sort.

Det er veldig lov å «klage» på, syns jeg! :)
Føler veldig med deg ❤️

Er selv drittlei av å starte hver dag med huet i doskåla, presse i meg mat på tross av at ingenting frister og ligge henslengt på sofaen alt for mange timer i døgnet :(
Er vant med å være mye ute og aktiv, så dette er store kontraster for meg. Får dårlig samvittighet for at alt ansvar havner på samboer. Selv en tur på butikken er for mye de fleste dager.
Æsj. Vet at de fleste blir bedre rundt uke 12, men akkurat nå føles det som om dette skal vare evig :(
Urk ja! Heldigvis alt fin på ul i dag, så da er det litt verdt det :smiley-ashamed004 har en indre nedtelling til uke 12 i håp om at den verste kvalmen gir seg til det:) er nok verre for deg som faktisk kaster opp, jeg har klart å holde meg unna oppkast delen til nå heldigvis!

Var helt sinnsyk kø ved brødskjæremaskina på butikken så tenkte jeg skulle skynde meg. I det jeg tar brødet for å løfte det opp på det stativet så glipper jeg hele brødet og alle skivene raser utover gulvet. :sad015 Ble så sykt flau og lei meg at tårene bare begynte å renne.
Heldigvis kom noen til unnsetning og begynte å plukke opp brød sammen med meg! Da ble jeg så glad at tårene rant bare enda mer. Forta meg å grabbe et brød og løp unna... Nå når jeg skriver dette så kan jeg le litt av det:laughing025

Var helt sinnsyk kø ved brødskjæremaskina på butikken så tenkte jeg skulle skynde meg. I det jeg tar brødet for å løfte det opp på det stativet så glipper jeg hele brødet og alle skivene raser utover gulvet. :sad015 Ble så sykt flau og lei meg at tårene bare begynte å renne.
Heldigvis kom noen til unnsetning og begynte å plukke opp brød sammen med meg! Da ble jeg så glad at tårene rant bare enda mer. Forta meg å grabbe et brød og løp unna... Nå når jeg skriver dette så kan jeg le litt av det:laughing025
Åh, stakkar! Det er så gjenkjennelig, man har bare 0 kontroll over seg selv :hilarious:

Klager om egne hormoner.
Jeg smeller i hytt og pine over store og små ting til samboeren, irriterer meg grønt over alt og ingenting. Kjennes ut som PMS x 10! Grusomt!

Jeg har så vondt i magen om nettene. Virker som «voksesmerter» helt nederst foran på magen ‍ Er en veldig annerledes magevondt… Er 6+2. Har hatt to SA tidligere og var helt annerledes smerte. Noen som har lignende?

Jeg har så vondt i magen om nettene. Virker som «voksesmerter» helt nederst foran på magen ‍ Er en veldig annerledes magevondt… Er 6+2. Har hatt to SA tidligere og var helt annerledes smerte. Noen som har lignende?
Jeg slet veldig med å finne en god sovestilling de første ukene, er heldigvis bedre nå. Er 9+2. Føltes som om ting ble "strekt" og verket.

Kan det være ligamentsmerter? For meg kjennes det litt ut som sting, men at det er fremme på magen/livmoren :-)
Jeg har funnet frem bbhugme puta, så håper på en god natts søvn :)

Back
Topp