Bekkenløsning/bekkenlåsning?

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Har en sånn ilende følelse i ene rumpeballen, spesielt etter jeg har sitti en stunt stille i sofaen. I dag gikk jeg meg en tur (har sitti mye stille på kontoret de siste dagene) og etter turen har det vært så mye mer vondt å gå, hver gang jeg belaster det ene beinet iler det opp i rumpeballen! Også litt vondt i typ halebeinet etter turen i dag... Noen som vet om dette kan være bekkenløsning eller bekkenlåsning? Jeg hadde ikke noe særlig sånt før heelt mot slutten av forrige svangerskap, og da var det mer generell "knrik" i bekkenet liksom...

Om jeg har hatt lange dager på jobb eller perioder hvor jeg har vært mye stillesittende, har jeg også fått smerter i nedre korsrygg og halebein. For meg funker det å gjøre noen lette øvelser for bekken og rygg, også har det gitt seg etter ett par dager. Verdt å prøve!

Jeg har brukt de øvelsene fra Helseoversikt appen, bekkenbunnløft og diagonalhev.

Om jeg har hatt lange dager på jobb eller perioder hvor jeg har vært mye stillesittende, har jeg også fått smerter i nedre korsrygg og halebein. For meg funker det å gjøre noen lette øvelser for bekken og rygg, også har det gitt seg etter ett par dager. Verdt å prøve!

Jeg har brukt de øvelsene fra Helseoversikt appen, bekkenbunnløft og diagonalhev.
Takk!

Back
Topp