Krysser fingrene for at det bare har tatt litt ekstra tid for egget å feste seg, å at det ikke er en kjemiskJa, altså testene er svakt positive, men redd det dessverre er en kjemiskmen ser ut som testene stiger, om enn noe svak stigning...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det bare har tatt litt ekstra tid for egget å feste seg, å at det ikke er en kjemiskJa, altså testene er svakt positive, men redd det dessverre er en kjemiskmen ser ut som testene stiger, om enn noe svak stigning...

nå er jeg usikker på om vi «pauser» aktiv prøving neste mnd, og kanskje mnd etter! Eller gir alt en sjangse.. er evt. kun fordi nov/desember er en kjip mnd med bhg plass, og at det muligens er kjipt med bursdag akkurat rundt jul
Ser ut som min test 11/12dpohåper det går rett vei!

Krysser fingrene for at det bare har tatt litt ekstra tid for egget å feste seg, å at det ikke er en kjemisk![]()

Her er mensen kommet.. :/ mye sykdom denne mnd, så skjønte det egentlig.. men det bittelille håpet er dernå er jeg usikker på om vi «pauser» aktiv prøving neste mnd, og kanskje mnd etter! Eller gir alt en sjangse.. er evt. kun fordi nov/desember er en kjip mnd med bhg plass, og at det muligens er kjipt med bursdag akkurat rundt jul
![]()
Mulig det bare er skygge ja dessverre, men ikke gi opp håpet endaØverste er testen fra i går, tørket. Nederste er fra i dag, rett etter fristen.
Den fra i går har jo en tydelig strek, men det må jo være en skygge (den var der før fristen da), siden dagens er blenda. Bare 8 dpo så fortsatt tidlig da.
9dpo selv her i dag, å er i tvil på om jeg skal gidde å teste, siden det er negative tester så langt. Selv om jeg hadde en strek i går. Men tror det vare var skygge strek
Siden den ikke synes noe særlig, å fargen er usikkerHusk at ikke alle tester positivt så tidlig10 dpo og fortsatt blendahvite tester. Føler mensen er på vei og Jeg gir opp håpet denne mmd og satser på ikm ca uke 13.
følger med dere alle og heier.

Husk at 9 dpo er tidlig. Er selv 9 dpo og har negative tester (mulig skyggestrek i går) så ikke gi opp enda9dpo
Var så brennsikker på at jeg så en strek etter 3 min. Holdt på å gå i gulvet.
Men etter 5 min var den borte. Når kan jeg ikke se noe..
Vært så kvalm i natt. Trodde jeg skulle kaste opp. Menssmertene er borte, enn så lenge.
Vis vedlegget 399366

Føler bare jeg mister motet siden menssmertene kommer. Sist pp kom tr 5 dager tidligere enn forventet… altså 9dpo.Husk at 9 dpo er tidlig. Er selv 9 dpo og har negative tester (mulig skyggestrek i går) så ikke gi opp enda![]()
Har aldri hatt så tydelig skygge før. Vet ikke om det har så mye å si om jeg drikker mye eller lite vann på kvelden før jeg legger meg da... Men er ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se. Sist testet jeg positivt med svaaaak strek på vanlig test først 12 dpo.Mulig det bare er skygge ja dessverre, men ikke gi opp håpet enda9dpo selv her i dag, å er i tvil på om jeg skal gidde å teste, siden det er negative tester så langt. Selv om jeg hadde en strek i går. Men tror det vare var skygge strek
Siden den ikke synes noe særlig, å fargen er usikker
Blir det ikke så mange der, kanskje? Synes å ha lest at mange skal ha pause.Kommer nok etter deg. Mannen i huse er ikke gira på noe pause. Og jeg fikk negativ test idag også, så tr er vel like rundt hjørne!Jeg har ikke meldt meg inn i gruppa, men fikk tr i dag, 14/15 dpo. Dette var liksom ikke en «skikkelig» pp, for mannen reiste på sjøen 3 dager før el.
Men da er jeg klar for ny pp med IKM uke 12Blir det ikke så mange der, kanskje? Synes å ha lest at mange skal ha pause.

9dpo
Var så brennsikker på at jeg så en strek etter 3 min. Holdt på å gå i gulvet.
Men etter 5 min var den borte. Når kan jeg ikke se noe..
Vært så kvalm i natt. Trodde jeg skulle kaste opp. Menssmertene er borte, enn så lenge.
Vis vedlegget 399366
Jeg har heller ikke meldt meg inn i gruppa men fulgt med fra start Hadde sex 4 dager før el men hadde et ørlite håp. Det døde i dag da mensen kom på 14 dpo og tegn siden lørdag. Har ønsket baby i snart 6 år da jeg måtte avbryte svangerskap i uke 14 pga alvorlig sykdom. Har aldri kommet over det. Mannen har ikke hatt lyst å prøve igjen og jeg har vært så livende redd for å bli syk igjen . Men nå nærmer jeg meg 39 år og føler det må bli nå eller aldri. Hvis jeg får han med neste El da Da blir det i såfall ikm uke 12Jeg har ikke meldt meg inn i gruppa, men fikk tr i dag, 14/15 dpo. Dette var liksom ikke en «skikkelig» pp, for mannen reiste på sjøen 3 dager før el.
Men da er jeg klar for ny pp med IKM uke 12Blir det ikke så mange der, kanskje? Synes å ha lest at mange skal ha pause.
Det høres vanvittig tøft ut!Jeg har heller ikke meldt meg inn i gruppa men fulgt med fra start Hadde sex 4 dager før el men hadde et ørlite håp. Det døde i dag da mensen kom på 14 dpo og tegn siden lørdag. Har ønsket baby i snart 6 år da jeg måtte avbryte svangerskap i uke 14 pga alvorlig sykdom. Har aldri kommet over det. Mannen har ikke hatt lyst å prøve igjen og jeg har vært så livende redd for å bli syk igjen . Men nå nærmer jeg meg 39 år og føler det må bli nå eller aldri. Hvis jeg får han med neste El da Da blir det i såfall ikm uke 12
Føler med deg! Jeg er også ganske sikker på at tr er rundt hjørnet. Håper å se deg i ikm12-gruppa!Takk, håper veldig på å bli med i uke 12.Det høres vanvittig tøft ut!Føler med deg! Jeg er også ganske sikker på at tr er rundt hjørnet. Håper å se deg i ikm12-gruppa!