Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8/9 dpo. Skyggestrek?Vis vedlegget 399223Vis vedlegget 399224

Okei... Jeg skal ha mensen på onsdag, men hadde eggløsning 6 februar. Så 2 dagar før jeg egentlig skulle ha. Men nå føler jeg jeg ser noe på testen min. Får det liksom ikke med på bilde, men både oppe og nede på testen i enden føler jeg det er begynnende strek. Dette er en helt vanlig babyplan test.

I et så forferdelig dårlig humør og vil egentlig helst bare være i fred... og idag skal svigermor komme å bli noen dager. Kjipt å tenke på når kvelden kommer, så kan jeg ikke bare legge meg ut på sofaen å chille

9 dpo er jo tidlig!!! Og det er jo strek på beggeCD 25, 9 DPO
Jeg er veldig usikker på dagens tester..
De er jo ikke noe særlig sterkere, men det er jo noe der på begge to… Har mistet troen på at dette blir noe
Vis vedlegget 399239
CD 25, 9 DPO
Jeg er veldig usikker på dagens tester..
De er jo ikke noe særlig sterkere, men det er jo noe der på begge to… Har mistet troen på at dette blir noe
Vis vedlegget 399239

Tror bare jeg må gi meg med testingen for denne gang

9 dpo er jo tidlig!!! Og det er jo strek på begge![]()
Ser strek på begge to, ennå tidlig![]()
![]()

Jeg er så lei av skyggestrekerTror bare jeg må gi meg med testingen for denne gang
Vis vedlegget 399241
SerJeg er så lei av skyggestrekerTror bare jeg må gi meg med testingen for denne gang
Vis vedlegget 399241
Sniker! Se på mine, de har steget treigt, men sikkert:
Jaa, jeg er bare vant til at det pleier å stige veldig fort, så kjenner jeg har mistet litt troen på at det går. Men vi får se imorgen tidlig, har et bittelite håp igjen!
Her var stigningen sist…
Vis vedlegget 399244
Jaa, jeg er bare vant til at det pleier å stige veldig fort, så kjenner jeg har mistet litt troen på at det går. Men vi får se imorgen tidlig, har et bittelite håp igjen!
Her var stigningen sist…
Vis vedlegget 399244

Er bare sånne skygger jeg får, tror ikke jeg er gravid, for da skulle jeg fått tydelige streker.Her er det jo noe på begge to idag!
Er bare dumme skygger jeg får. Jeg pleier ikke å få sånne streker på CB+ uten å være gravid, men nå har jeg opplevd det og. Vet mange andre har opplevd å få det her inne, da. Testen så sånn her ut etter en time, så er en grunn til å ikke se på den etter fristen.
Sniker! Se på mine, de har steget treigt, men sikkert:
Vis vedlegget 399248

Er bare sånne skygger jeg får, tror ikke jeg er gravid, for da skulle jeg fått tydelige streker.
Er bare dumme skygger jeg får. Jeg pleier ikke å få sånne streker på CB+ uten å være gravid, men nå har jeg opplevd det og. Vet mange andre har opplevd å få det her inne, da. Testen så sånn her ut etter en time, så er en grunn til å ikke se på den etter fristen.
Vis vedlegget 399251

Den er jo positiv!Er bare sånne skygger jeg får, tror ikke jeg er gravid, for da skulle jeg fått tydelige streker.
Vis vedlegget 399251