Oss testetøser imellom

Om noen har testet med strimmel og digital samtidig.

Hvor sterk var makesure strimmel når du fikk 3+ på digital?

Er så nysgjerrig på når jeg eventuelt kan få 3+, for det har jeg aldri fått før. Og det er liksom første store milepæl i dette svangerskapet :HeartredKommer nok til å vente til 5+0, om ikke ennå lenger.
4+3 i dag:Heartred
53EA7A2F-903C-43F5-984D-C1600D3667C3.jpeg

Er så nysgjerrig på når jeg eventuelt kan få 3+, for det har jeg aldri fått før. Og det er liksom første store milepæl i dette svangerskapet :HeartredKommer nok til å vente til 5+0, om ikke ennå lenger.
Vis vedlegget 399185

Nydelig test :love7

Fikk disse når jeg var 4+5 med mini på 16 mnd:
Screenshot_20230217_163036_Samsung Internet.jpg

Vis vedlegget 399185
Min var sterke enn kontrollstreken men var babyplan vanlig og ikke makesure.
Fikk 2-3, 5+1 å ble litt skuffet (fikk 2-3 på første forsøk 4+1), klarer ikke å vente mer en til dagen etterpå, å da fikk jeg 3+

Min var sterke enn kontrollstreken men var babyplan vanlig og ikke makesure.
Fikk 2-3, 5+1 å ble litt skuffet (fikk 2-3 på første forsøk 4+1), klarer ikke å vente mer en til dagen etterpå, å da fikk jeg 3+
Fikk 2-3 uker da jeg var 4+0:happy: så jeg vet det beste er å vente en stund, så slipper jeg å bli skuffa.

Er nettopp det, jeg er sånn vil ha det fortest mulig men vil ikke bli skuffet :smiley-ashamed004 Regnet meg fram til at visst en tenker dobling annenhver dag så tar det 10 dager fra en har fått 2-3 før en «bør» har fått 3+.
Sånn er jeg også! Ihvertfall når vi har slitt så mye med å komme hit, og aldri før fått 3+, så kjenner jeg at det beste er å vente litt, for å unngå å bli skuffet og tenke katastrofe tanker igjen❤️

Oi! Redd jeg stikker på apoteket og kjøper to tester i morgen så jeg er klar :playful: kanskje jeg ryker på en test på søndag når jeg er 4+5❤️

Ja, hvorfor ikke? :love7 Fikk 2-3 da jeg var 3+6 eller 13 dpo:Heartred

Det forstår jeg godt. Krysser fingrene for at den kommer fort :Heartred Men når jeg ser testene dine så har du hatt en utrolig fin ogrask stigning. Så det er et veldig godt tegn :happy:
Det ser sååå mye bedre ut denne gangen, og jeg har en god følelse fra start. Ikke hatt god følelsen noen av de andre gangene. Håper virkelig denne blir til oktober❤️

Back
Topp