Nedtelling til neste kontroll

Det gikk fint! Ble satt tilbake 6-7 dager (rart i forhold til når jeg testet positivt osv, men hjerteslagene var veldig tydelige og fine, og det e tjo veldig små marginer så tidlig). Gyn mente vi skulle senke skuldrene og at dette skulle gå bra :Heartred
Så godt å høre at alt så bra ut:Heartred Klarer du å senke skuldrene litt også?
Vi fikk akkurat samme beskjed, og ble satt tilbake 6 dager også. Men gyn mente det stemte helt fint. Kjenner jeg slapper litt mer av nå, har også bestilt ny time ved 9 uker for å ha litt kortere ventetid :smiley-ashamed004

Så godt å høre at alt så bra ut:Heartred Klarer du å senke skuldrene litt også?
Vi fikk akkurat samme beskjed, og ble satt tilbake 6 dager også. Men gyn mente det stemte helt fint. Kjenner jeg slapper litt mer av nå, har også bestilt ny time ved 9 uker for å ha litt kortere ventetid :smiley-ashamed004
Husker du skrev det! Du skulle vært 8+0, var det sånn?

Synes det er vanskelig å senke skuldrene enda. Tror jeg hvert fall må komme over det tidspunktet hvor utviklingen stoppet sist og da se at alt ser bra ut! Spent på legetimen min neste fredag. Ellers skulle gyn være borte i tre uker, men han sa vi bare skulle ringe når de var tilbake og at han tok meg inn selv om det var fullt :Heartred

Var faktisk hos samme mann med datteren min. Skulle ha vært 7+6, men han målte til 7+3 tror jeg (eller enda litt kortere?). Etter termin beregnet både i uke 10 (hos samme mann), uke 12 (hos legen) og ordinær ultralyd, skulle jeg ha vært 8+0 den dagen han målte meg til ca. 7+3… så det går tydeligvis i rykk og napp. Siste termin stemte også med mensterminen min

Husker du skrev det! Du skulle vært 8+0, var det sånn?

Synes det er vanskelig å senke skuldrene enda. Tror jeg hvert fall må komme over det tidspunktet hvor utviklingen stoppet sist og da se at alt ser bra ut! Spent på legetimen min neste fredag. Ellers skulle gyn være borte i tre uker, men han sa vi bare skulle ringe når de var tilbake og at han tok meg inn selv om det var fullt :Heartred

Var faktisk hos samme mann med datteren min. Skulle ha vært 7+6, men han målte til 7+3 tror jeg (eller enda litt kortere?). Etter termin beregnet både i uke 10 (hos samme mann), uke 12 (hos legen) og ordinær ultralyd, skulle jeg ha vært 8+0 den dagen han målte meg til ca. 7+3… så det går tydeligvis i rykk og napp. Siste termin stemte også med mensterminen min
Ja det stemmer :happy: men jeg har full tillit til gyn ettersom det var han som klarte å få oss gravid etter alle odds:love017 har gått til han så lenge og han kjenner alle hormonrunder etc.
Men skjønner at du opplever det som rart når dere allerede har erfaring med at dette er feil tidligere.. nesten fristende å ta en time hos en helt annen også bare for å se hva de sier :laughing002
Hvor mange dager er det til du er innenfor din tryggere sone nå?:Heartred

Back
Topp