Testene våre

Jeg er 5+0 i dag, og planlegger å ta digital i morgen. Er så redd for ikke å få 3+… babyplan sine strimmeltester er fortsatt ganske svake :nailbiting:

Jeg er 5+0 i dag, og planlegger å ta digital i morgen. Er så redd for ikke å få 3+… babyplan sine strimmeltester er fortsatt ganske svake :nailbiting:
Bilde av de siste? Husk det kan være ulik grad av fargestoff i ulike tester :)

Enig med Lanett, kan være ulik styrke i fargestoffet mellom testene og styrken i urinen, tid på dagen osv! :)

Jeg fikk aldri 3+ med 19-barnet, så ikke mist motet om det skulle stå 2-3 :)

Sånn gikk det :happy: Skal kjøpe én test til og ta på fredag tror jeg:hilarious: 5+1 i dag, så vil prøve en gang til:wtf:

Tok digital i dag jeg også, viste 1-2. Så jeg kjøper sikkert en test til å tar om en uke eller to :hilarious:

De to øverste er tidligtester tatt søndag og mandag, babyplan er 25 og tatt i dag :D
IKM i morgen egentlig, men synes de er fryktelig sterk til å være før IKM. Mulig jeg må kjøpe en digital med ukeindikator :hilarious:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 21
Back
Topp