Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende med legetime! Gleder meg til å høre hvordan det går.Takk![]()
Jeg tror jeg er 4+4, men jeg får nok vite mer nøyaktig etter time hos legen i morgen! Hvor langt er du på vei?
Jeg er 5+0 i dag.

Mange som enda ikke får 3+ enda!Jeg er 5+0 i dag, og planlegger å ta digital i morgen. Er så redd for ikke å få 3+… babyplan sine strimmeltester er fortsatt ganske svake![]()
Bilde av de siste? Husk det kan være ulik grad av fargestoff i ulike testerJeg er 5+0 i dag, og planlegger å ta digital i morgen. Er så redd for ikke å få 3+… babyplan sine strimmeltester er fortsatt ganske svake![]()
Ja, men er vel egentlig mest redd for å få 1-2 fortsatt… det fikk jeg 04.02Mange som enda ikke får 3+ enda!![]()
Den til venstre er i dag, den til høyre var den 10.Bilde av de siste? Husk det kan være ulik grad av fargestoff i ulike tester![]()
Jeg er 5+0 i dag, og planlegger å ta digital i morgen. Er så redd for ikke å få 3+… babyplan sine strimmeltester er fortsatt ganske svake![]()
Disse syns jeg var særdeles fine!Den til venstre er i dag, den til høyre var den 10.

Så fin stigning!3 dagers stigning, første tatt fredag med morgenurin og andre tatt i dag med morgenurin![]()

Sånn gikk detSkal kjøpe én test til og ta på fredag tror jeg
5+1 i dag, så vil prøve en gang til
![]()

Tok du digital i dag?Jeg er 5+0 i dag, og planlegger å ta digital i morgen. Er så redd for ikke å få 3+… babyplan sine strimmeltester er fortsatt ganske svake![]()