Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Du slipper ikke ut. Snarere tvert i mot. Du skal sitte i ro slik at du ikke bryter ned sukkeret fortere enn kroppen gjør i stille tilstand.Takk for svar @Fudge og @VilleVilmaDet gjøres på legekontor? Man kan vel "slippe ut" mens man venter (uten å spise og drikke så klart), for så å komme tilbake til blodprøve nr. 2?
Å hoiDu slipper ikke ut. Snarere tvert i mot. Du skal sitte i ro slik at du ikke bryter ned sukkeret fortere enn kroppen gjør i stille tilstand.
Det er logisk, da. Får håpe aktiviteten strikking er tillatt Så lenge den ikke blir for kraftigÅ hoiDet er logisk, da. Får håpe aktiviteten strikking er tillatt
![]()

Det fikk jeg hos legen også.Noen får ta det hos jordmor, det fikk jeg nå sistDe hadde et rom jeg kunne hvile på, så det var helt supert.
Var det grusomt pga smaken?Jeg skal egt ta, men tok på studie for 10 år siden, og var nesten så jeg døde (gjorde jo ikke det selvsagt, men det var fælt). Vet de har endret «drikken» siden den gang, men jeg klarer ikke få meg til å gjøre det. Så jeg skal ta blodsukkermålinger flere ganger istedenfor. Blir fastende, etter måltid og etter to timer. Dette skal jeg gjøre 3 ganger i uken over to uker fra uke 23.
Hold på å dø for 3 år siden ogJeg skal egt ta, men tok på studie for 10 år siden, og var nesten så jeg døde (gjorde jo ikke det selvsagt, men det var fælt). Vet de har endret «drikken» siden den gang, men jeg klarer ikke få meg til å gjøre det. Så jeg skal ta blodsukkermålinger flere ganger istedenfor. Blir fastende, etter måltid og etter to timer. Dette skal jeg gjøre 3 ganger i uken over to uker fra uke 23.
Smak, konsistens og det faktum at det var på tom mage. Den skal være mye bedre nå altså, så ingen fare - er bare jeg som har dårlige assosiasjoner, hehe.Var det grusomt pga smaken?
Ush! Gruer meg!Smak, konsistens og det faktum at det var på tom mage. Den skal være mye bedre nå altså, så ingen fare - er bare jeg som har dårlige assosiasjoner, hehe.
Å nei! All form for julebrus?etter jeg hadde vært tatt testen sist, så gikk jeg til en kiosk og kjøpte mat og en flaske julebrusholdt på å kaste opp av første slurken av julebrusen…etter det har julebrus vært ødelagt for meg.
![]()
Håper det går uten spyying, brekking og guggeJeg synes ikke det var så ille som jeg trodde det skulle være sist. Det er litt ekkelt å drikke så kjempesøtt sukkervann, men det er ikke så mye - et lite glass bare. Jeg tror jeg hadde sitronsmak og det gikk greit. Følte meg litt uggen, men kastet ikke opp eller noe.

Ja, var Lillehammer og Hamar sin julebrus jeg kjøpte den gang, og ikke hatt lyst på noen form for julebrus etter det. Var oktober 2020 som jeg tok glukosebelastning mener jegÅ nei! All form for julebrus?

Om du kaster opp, så må testen gjennomføres på nytt! Så ikke å anbefaleHåper det går uten spyying, brekking og gugge![]()
![]()
pass på å få time tidlig på morgenen, jeg fikk ikke før kl 14, og måtte jo faste hele tiden