Ligger her…

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Ligger her på sofaen og tenker over de to siste ukene…tenker på da jeg ble så kvalm at middag var bare å glemme…tenker på de gangene jeg har lekt med lillemor (1år) på gulvet og blitt så svimmel…menssmerter over flere dager men ingen mens…ligger her og kjenner på ilinger i brystene…og innser at jeg er 4 dager over IKM som sagt, bare litt over året siden jeg fødte sist, var ikke helt planlagt å skulle bli gravid igjen. Men kommer ikke mens innen imorgen etter jobb så skal det testes. Vet ikke helt hva jeg tenker…to under to år?! Jeg er 40 år til sommeren, hjelpes. Noen med 2 under 2? Skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, kan godt være kroppen som herjer litt med meg. Den er så rar iblant at det hadde ikke overrasket meg

Ligger her på sofaen og tenker over de to siste ukene…tenker på da jeg ble så kvalm at middag var bare å glemme…tenker på de gangene jeg har lekt med lillemor (1år) på gulvet og blitt så svimmel…menssmerter over flere dager men ingen mens…ligger her og kjenner på ilinger i brystene…og innser at jeg er 4 dager over IKM som sagt, bare litt over året siden jeg fødte sist, var ikke helt planlagt å skulle bli gravid igjen. Men kommer ikke mens innen imorgen etter jobb så skal det testes. Vet ikke helt hva jeg tenker…to under to år?! Jeg er 40 år til sommeren, hjelpes. Noen med 2 under 2? Skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, kan godt være kroppen som herjer litt med meg. Den er så rar iblant at det hadde ikke overrasket meg

Sniker.. Vi satte inn egg da lille var året. Får altså to under to til sommeren. :P
Ikke for det, kommer til å bli travelt osv. Men merker hvor mye større lille har blitt bare på de siste fire månedene. Og de blir mer selvstendige ettersom tiden går..
Jeg ser ikke så mørkt på det. Det blir travelt, og i blant tungt; men det kommer til å gå seg til.

Jeg fikk også min datter for et år siden (januar ‘22) og er i dag 4+4 med lillesøsken :love017

Vi er forberedt på at det blir travelt for oss, spesielt de første årene. Men vi håper at de to kommer til å finne mye glede og støtte i hverandre oppgjennom livet:Heartred Det er motivasjonen vår

Fikk 3 barn på 4 år. Det gikk helt fint men såklart var det hektisk med kolikkbaby,2 åring og 4 åring. Lager man seg gode rutiner og inkluderer søskene for å redusere sjalusi så kommer man langt. Ville ikke hatt det annerledes om jeg kunne bestemt.

I dag er jeg gravid med nr 4. De andre er skolebarn nå så det blir jo nesten som å få nr 1 igjen. Får faktisk tid til å nyte babyen litt, selv om det er myyye oppfølging med større barn.

Jeg fikk også min datter for et år siden (januar ‘22) og er i dag 4+4 med lillesøsken :love017

Vi er forberedt på at det blir travelt for oss, spesielt de første årene. Men vi håper at de to kommer til å finne mye glede og støtte i hverandre oppgjennom livet:Heartred Det er motivasjonen vår
Samme her - og vi gleder oss sånn til å ha to tette ❤️

Da var vi kanskje i samme termingruppe i fjor? :happy::happy:

Jeg fikk nummer 3 3. januar i fjor, så vi var i samme termingruppe :happy: Ble veldig uplanlagt gravid igjen i høst, så barn nummer 4 kommer i juni/juli....❤️ Det var et stort sjokk - men sjokket har lagt seg nå heldigvis. Det kommer nok til å bli hektisk, men også veldig fint! Gratulerer så mye med positiv test, og lykke til!

17 mnd mellom mine minste. Hektisk de første årene, men du verden for en glede de har av hverandre nå :) minste mann er straks 6 og storebror er 7 :)

Back
Topp