Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra vi prøver og håper å komme inn her til helgenDa har kvalmen kicket inn for fult her, er 5+0 i dag.
Jobber 100% i en jobb der jeg kun sitter i pausen og når jeg er på do! Har også en aktiv 3 åring så hvile er ikke så lett
Vil du dele dine beste tips mot kvalme?
Åå har aldri tenkt på å ta noe imot det, var du kvalm lenge? Er legene streng på å skrive ut resept på dette? Krysser fingrene for degSniker fra vi prøver og håper å komme inn her til helgen
Ved forrige graviditet begynte kvalmen tidlig, det som funker var å spise regelmessig og kvalmestillende. Fikk postafen på resept.
Hadde også kjeks på nattbordet sånn at jeg spise et par før jeg sto opp.

Ja, eller en god stund. Var konstant kvalm til uke 14 også innimellom bare til uke 24-25. Nei, postafen er det første dem anbefaler, var hvertfall det i 2020. Du kan også kjøpe 10pk på apoteket, men billigere og større pakker å få på resept.Åå har aldri tenkt på å ta noe imot det, var du kvalm lenge? Er legene streng på å skrive ut resept på dette? Krysser fingrene for deg![]()
er grusomt mens det står på 
)