Nå kan ikke jeg relatere til operasjon da, for det ble jo ikke sånn på oss, her var det gulsott behandling som ble en anelse traumatisk for oss

også ble de jo født 1 mnd før tiden + at de er mindre i vekt når de er 2. Var mye styr med å få til ting og pga gulsot så ble de sløve å sleit med å spise. Det var skikkelig pyton. Nå har jo tv1 bare 1 testikkel så jeg grøsser om det må bli operasjon der

kan ikke forestille meg hvordan det er å måtte operere på en nyfødt! Det må ha vært utrolig tøft.
Jeg har jo lyst å prøve på en til, mer enn det mannen gjør, for det ble ganske tøft å få tvillinger og han fikk det ekstra tungt. Men alikavell så vil jeg prøve på en til, jeg blir 33 i år, og har litt det samme med at 35 er en grense. I tillegg så kan vi jo alltids få et sett tvillinger til og den sjansen øker jo desto lengre vi venter. Og selvom jeg stor trives med tvillingene, så trenger jeg ikke 2 til

Men her blir det uansett ikke aktuelt å prøve før om et år tenker jeg. Eventuelt så smått i desember vi får se

savner også gravid magen, da jeg syns det var veldig fint å være gravid. Hadde vi begynt tidligere hadde jeg kanskje hatt lyst på mange flere