3+

emhanse

Flørter med forumet
Jeg var i denne gruppa, men det endte i kjemisk. Er så heldig at det klaffet igjen allerede denne mnd, så jeg sniker fra september. Men jeg har nå fått 3+ og er «bare» 4+5. Er ikke det veeeldig tidlig?! Prøver google, men finner mest svar på folk som får 1-2 og 2-3 senere enn forventet. Hva er deres erfaringer jenter? Når fikk dere 3+ denne runden?

Vedlegg

• 7AFF14A1-8D9C-42C4-934E-CB0CE1B671DD.jpeg
    7AFF14A1-8D9C-42C4-934E-CB0CE1B671DD.jpeg
    231,1 KB · Visninger: 32
Gratulerer, krysser fingrene for at dette er gullegget :love7 Jeg har termin 31 august, så sniker litt i begge grupper.

Jeg fikk 3+ når jeg var 4+6, kunne nok fått det en dag eller to tidligere :joyful:

Jeg var i denne gruppa, men det endte i kjemisk. Er så heldig at det klaffet igjen allerede denne mnd, så jeg sniker fra september. Men jeg har nå fått 3+ og er «bare» 4+5. Er ikke det veeeldig tidlig?! Prøver google, men finner mest svar på folk som får 1-2 og 2-3 senere enn forventet. Hva er deres erfaringer jenter? Når fikk dere 3+ denne runden?
Sniker fra mars; helt vanlig å kunne få 3+ rundt den tida :) Jeg hadde fått den rundt 4+5/4+6, men turte ikke ta siste digitale før 5+3 :P

Gratulerer ❤️ håper dette er en terminspire! Jeg har selv fått 3+ ved 4+5, så det er fult mulig ❤️

Noen av dere som har vært på tidlig ul og fått bekreftet at det var bare 1 også? Jeg har nemlig tvillinger fra før, men husker ikke hvordan det var med testing og økt hcg da, er 7 år siden snart Hadde håpet det var bare én denne gangen

Noen av dere som har vært på tidlig ul og fått bekreftet at det var bare 1 også? Jeg har nemlig tvillinger fra før, men husker ikke hvordan det var med testing og økt hcg da, er 7 år siden snart Hadde håpet det var bare én denne gangen

Ja, bare 1, selv med 3+ fra 4+5 :happy:

Jeg "frykter" det kan være tvillinger i magen min, siden jeg fikk 3+ allerede 15 dpo. Hvordan har det vært mtp symptomer og kvalme? Har det vært «ekstra ille»?
Det jeg kan sammenligne med er tidligere graviditeter, som til sammenligninghar vært lette, har vært veldig kvalm og konstant følelse av å være helt utslitt etter jobb. Har sovet mye! Nå teller jeg dager til uke 12, håper på å bli litt mer megselv igjen :) jeg målte hcg, som også var helt i øverste sjikte av "gravid med en", men det er jo også normalt så slo tvillinggraviditet fra meg etter tul 5+3. Men hadde en følelse at det var 2 til å begynne me:)

Det jeg kan sammenligne med er tidligere graviditeter, som til sammenligninghar vært lette, har vært veldig kvalm og konstant følelse av å være helt utslitt etter jobb. Har sovet mye! Nå teller jeg dager til uke 12, håper på å bli litt mer megselv igjen :) jeg målte hcg, som også var helt i øverste sjikte av "gravid med en", men det er jo også normalt så slo tvillinggraviditet fra meg etter tul 5+3. Men hadde en følelse at det var 2 til å begynne me:)
Har du tvillinger i familien fra før?
Får håpe symptomene blir lettere/borte nå som du nærmer deg uke 12 ☺️ Slitsomt å være kvalm og sliten hele tiden. Jeg er også det.. Skal måle hcg og på TUL om en uke. Da er jeg i uke 8. Veldig spent!

Back
Topp