Gode Black Friday tilbud?

Kosmo.

Gravid mamma
Junibollene 2023
Jeg har alt kjøpt bilstol med base som jeg sparte 2000,- på.. men er det noe mer jeg ikke bør gå glipp av? Har vogn, grind, arveklær og seng (ikke madrass).
Litt tidlig ute, men er veldig glad i gode tilbud :hilarious:
 
Jeg er veldig glad i Lillelam ulldressene, de er på 30% på Babycare :D
 
Barnashus har mye tilbud! Kjøpte nettopp en sprinkelseng der for billig penge :) Var også innom KID å kjøpte ammepute, dyne og dynetrekk til baby til god pris!
 
Men husk også på januarsalg, MYE bra da også :smiley-bounce012 Jeg er super dårlig på å slå til tilbud og være smart; men samboern min er en liten analytiker og har analysert på bakgrunn av pris på ulike varer det siste året, at mye kommer til å bli billigere enn det er nå haha! en nerdete mann
 
Vi kjøpte vogn på tilbud nå, men tror de var utsolgt etter et døgn :eek: Frista å bestille flere ting, men vi drøyer den litt. Ville uansett kjøpe vogn tidlig så vi har god tid til å venne hunden til å gå sammen med vogn.

Ellers har jeg sett mye utetøy o.l. til det jeg tror er gode priser på babyshop/barnas hus/polarn o pyret. Kan jo være en ypperlig anledning til å kjøpe noe i større størrelser (om du ikke har fra før). Så har du til barnehagestart og slipper å kjøpe til fullpris når den tid kommer.
 
Back
Topp