Noen pepsi max elskere her som ikke ikke synes det er så godt lengre?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Har drikki pepsi max i mange år, men etter jeg ble gravid synes jeg ikke det er så godt lengre. Kanskje like greit, men veldig rart. Flere som ha ropplevd lignende med pepsi eller annen drikke/mat? Pepsi er det eneste jeg ikke liker lengre. Alt annet er som normalt.

Jeg har det sånn med ganske mange ulike sorter mat og drikke. Kan være det endrer seg etterhvert, det gjorde det i hvertfall forrige svangerskap.

Ja! Det smaker mye mer utvannet enn normalt. Mannen min har alltid syns pmax smaker utvannet, så tror jeg endelig skjønner hva han mener. Jeg har gått over til sitronbrus.

Sniker, jeg er cocaholiker, og i flere uker syntes jeg cola smakte.. dødt, eller som cola zero eller noe? Men fanta elsket jeg plutselig! Etter noen uker gikk det over, og nå liker jeg cola som vanlig igjen :hilarious: Det er det rareste jeg har hatt av type cravings / ting jeg ikke liker ila. graviditeten så langt

Drikker cola zero til vanlig men nå.. Nei takk :wideyed: samme med kaffe. Like greit syns jeg da :hilarious: eplejus er god da

Jeg elsker cola, men allerede fra uke 5 så fikk jeg skikkelig avsmak. Alt annet spiser jeg og drikker som normalt, men cola frister ikke, hehe

Har drikki pepsi max i mange år, men etter jeg ble gravid synes jeg ikke det er så godt lengre. Kanskje like greit, men veldig rart. Flere som ha ropplevd lignende med pepsi eller annen drikke/mat? Pepsi er det eneste jeg ikke liker lengre. Alt annet er som normalt.
Sniker.
Pepsi Max var min favoritt og, men sluttet helt å like det da jeg ble gravid første gang i 2017 og liker det fortsatt ikke.

Liker ikke Pepsi Max akkurat, men klarer ikke brus,. Har ikke drukket brus siden jeg var i uke 4. Ikke andre ting med kunstig søtning heller. Drakk en iste fra Lipton, synes den smakte så rart, litt ekkelt, viste seg at bak på flaska med liiten skrift stor det med kunstig søtning (bare litt da, men det var nok) .. Hadde tenkt å slutte med kunstig søtning uansett, leste at det dreper den naturlige bakterieflora i mage og tarm :o

Har det sånn med kaffe. Og typ godteri. Jeg har lyst på juice, frukt, honningkorn og melk :cool14

Det er mer jeg ikke klarer enn klarer for å si det sånn…Har ikke noe med kvalme å gjøre sånn sett, bare fått en veldig voldsom aversjon mot ekstremt mye jeg tidligere har elsket, veeeeldig kjedelig:dontknow

Ja. Æsj. Den har fått sånn ordentlig ekkel søt ettersmak. Syns egentlig alt smaker søtt for tiden, til og med vann. (Med mindre det er iiiiskaldt) Det eneste som ikke smaker ekkelt og søtt er feks salte potetskruer.

Kaffe Som jeg vanligvis elsker! Jeg kan ikke være i samme rom som noen som drikker kaffe, med mindre de har tilsatt masse melk som demper lukter.

Jeg hadde ikke tenkt på at at smaker søtt som du skriver @Reiret , men jeg er egentlig helt enig! Men plutselig i går hadde jeg lyst på kakao og vafler, gravidkroppen er rar!

Jaaaa!!! Samme her :troll: Elsker pmax og drikker mye av det, men nå rører jeg det ikke. Fått fullstendig avsmak! Ikke på andre ting enn det, så det er litt spesielt.

Haha, jeg har klagd hver gang jeg har fått pepsi max om at den har vært så utvannet de siste ukene og har ikke tenkt over at det hadde noe med graviditeten å gjøre før nå! Moro :happy7

15+5 og pmax smaker bedre igjen :Heartred Men har definitivt lavere toleranse for koffein etter noen måneder med lavt inntak. Drakk en cappuccino forleden, og hadde koffein-skjelven helt til jeg skulle legge meg:laughing002

Jeg klarte ikke å drikke/spise sukkerfritt da jeg ble gravid sist gang. Klarer det fortsatt ikke den dag i dag :rolleyes:

Back
Topp