Tusen takk! Så utrolig fint skrevetDet er jo stigning...?
Så skal jeg komme med en lang tale
Man kan ikke egentlig måle stigning med urintester av diverse grunner, blant annet at hver test har ulik sensitivitet og fargestoff (selv om det står 25mlu, så vil noen ha 24, noen ha 20, noen kanskje reagere på 15 til og med... Bare SENEST ved 25)...
Ulik urinkonsentrasjon (dette er jo umulig å måle; man kan se LITT på "øyemål", men man får jo ikke målt det) har mye å si...
Og og og : selv om hCG skal dobles senest hvert tredje døgn i starten (typisk rundt to døgn, men kan bli opp mot tre), så kan hCG øke i veldig rykk og napp... Ooog, det står ikke på testene noe sted hvor sterk testene skal være ved enkelte konsentrasjoner av hCG, så.. det er vanskelig å øyemåle forskjell på 40mlu og 60mlu, både pga ulik fargestoff, urinkonsentrasjon, sensitivitet.... og fordi det er ikke sånn testene er laget.
Så, neida. Testen din HAR blitt sterkere, og det er ingenting på disse testene som indikerer at ting ikke er som det skal
Håper det hjelper på å roe nervene bittelitt.![]()
Det hjalp faktisk å roe meg litt
Tok en ny test nå og synes den var litt sterkere faktisk
men nå har jeg bare en igjen før det kommer to digitale og en strip i posten. Disse tidlige dagene og ukene er stressende 
Redd for å ikke få det

Gratulerer til alle her med spirene sine
Dagen etter hadde testen skygge og den skyggen ble sterkere for hver dag men var fortsatt så svak at jeg ikke lot meg overbevise. I dag tok jeg en digital i tillegg og den taler for seg. Usikker på når el var, men foreløpig termin helt i slutten av juli. Krysser fingrene for at den holder til mål