Navnetråd

Jeg har hatt lyst til å bli overrasket og, men....
Jeg har tre jenter. Og ønsker meg egentlig en gutt i flokken :p
Blir jo glad uansett, men tenker mental forberedelse er greit for min egen del :p
Ja kan jo være greit det å. Har 2 jenter og 1 gutt. Så kjenner det er akkurat det samme hva det blir. Når jeg fikk beskjed at siste var gutt trodde jeg ikke på det, før jeg fikk bekreftet det for tredje gang på ul :hilarious:

Ja kan jo være greit det å. Har 2 jenter og 1 gutt. Så kjenner det er akkurat det samme hva det blir. Når jeg fikk beskjed at siste var gutt trodde jeg ikke på det, før jeg fikk bekreftet det for tredje gang på ul :hilarious:

Jeg fikk beskjed på OUL at mellomste skulle være gutt; så med nr3 ville jeg egentlig ikke vite.. til jeg fant ut at jeg fikk vite kjønn på NIPT som jeg tok (.. fra dk, du får ikke vite det fra Norge).
Blir nok NIPT denne gang også (om spiren holder!!)

Jeg fikk beskjed på OUL at mellomste skulle være gutt; så med nr3 ville jeg egentlig ikke vite.. til jeg fant ut at jeg fikk vite kjønn på NIPT som jeg tok (.. fra dk, du får ikke vite det fra Norge).
Blir nok NIPT denne gang også (om spiren holder!!)
Kan du velge om du vil ha fra Norge eller Danmark? Eller må du betale for å få fra Danmark? Jeg er 35 så mener jeg får gratis, men vet ikke hvordan det funker :wacky:

Kan du velge om du vil ha fra Norge eller Danmark? Eller må du betale for å få fra Danmark? Jeg er 35 så mener jeg får gratis, men vet ikke hvordan det funker :wacky:

Nei.. men.. Jeg er ikke fyllt 30 engang, så må betale uansett. :p Dessuten så synes jeg de burde ta den senest uke 10 (eller i uke 10. Panorama kan taes fra 9+0, så om det offentlige tok i uke 10, burde det være innafor, selv om man bommet noen dager på termin) så man får svar i uke 12, men virker som om de pleier TA den rundt uke 12 i Norge? Da får man jo ikke svar før nærmere uke 14.. (tar vel 5 dager å analysere prøven, så tar 1-2 uker å få svar)

Om det skulle vise seg å være noe galt, så vil jeg vite det så tidlig som mulig..

Nei.. men.. Jeg er ikke fyllt 30 engang, så må betale uansett. :p Dessuten så synes jeg de burde ta den senest uke 10 (eller i uke 10. Panorama kan taes fra 9+0, så om det offentlige tok i uke 10, burde det være innafor, selv om man bommet noen dager på termin) så man får svar i uke 12, men virker som om de pleier TA den rundt uke 12 i Norge? Da får man jo ikke svar før nærmere uke 14.. (tar vel 5 dager å analysere prøven, så tar 1-2 uker å få svar)

Om det skulle vise seg å være noe galt, så vil jeg vite det så tidlig som mulig..
Ja ser den. Alle burde få tilbud sånn egentlig. Ja syns å det er sent å få svar :wideyed:

Ja ser den. Alle burde få tilbud sånn egentlig. Ja syns å det er sent å få svar :wideyed:
Jeg er i alle fall glad det ikke lenger er *forbudt* med NIPT, og alle får TUL. Et steg i riktig retning iallefall

Øverst på navnelisten min står Ada og Iben om det blir jente. Problemet er at Iben heter søskenbarnet til samboeren. Så det utgår nok. Flere jentenavn på listen: Adelen, Carmen og Olivia

Favoritt guttenavn: Aksel og Isak Men har også navn på listen som: Adrian, Kasper, Jacob, Phillip og Dennis☺️

Vi liker Solveig, Vera, Jenny og Oda om det blir jente. Guttenavn synes jeg er veldig vanskelig, men vi liker Dag, Artur, Vegar og Bjørn :)

Trur ikke jeg vil vite hva kjønnet blir denne gangen. Men vet ikke om jeg klarer heller. Så må jo finne både gutt og jente navn denne gang :hilarious: :wacky: litt lyst å bli overrasket denne gang.
Vi skal heller ikke vite! (Hvis vi klarer å gjennomføre) Tenk så magisk på føden å se selv hva det er :love7

Vi skal heller ikke vite! (Hvis vi klarer å gjennomføre) Tenk så magisk på føden å se selv hva det er :love7
Jeg fikk vite gutt med nr 2, også ble det jente likevel.. personlig så greier jeg visst ikke koble at mageboer -> nyfødt baby, så det ble EGENTLIG ikke noe stor overraskelse likevel. Rare saker. :p

Jeg fikk vite gutt med nr 2, også ble det jente likevel.. personlig så greier jeg visst ikke koble at mageboer -> nyfødt baby, så det ble EGENTLIG ikke noe stor overraskelse likevel. Rare saker. :p
Vi har visst med de 2 første, så med nr 2 lagde vi avtale om at vi ikke skulle vite med en nr 3!

Vi har visst med de 2 første, så med nr 2 lagde vi avtale om at vi ikke skulle vite med en nr 3!

Skjønner. Bli jo sikkert gøy å bli overrasket. :P det er bare jeg som ikke greier koble skikkelig, derfor blir ikke overraskelsen helt det samme x)

Vi skal ikke vite kjønn før babyen blir født, men har tenkte på noen navn ja. Guttenavnet er ikke gubben enig i, men familierådet bestående av barna vil kunne vedta det.

Jentenavnene vi har vurdert er Lilja Siren eller Saga Othilie. Men det blir nok en gutt ut i fra gubbens familiehistorikk så det kommer til å bli en lang diskusjon.

Åh jeg har funnet så mange fine navn. Her er noen jeg likte veldig godt :happy:
Hailey
Saga
Villemo
Thale/Thalia
Carla/Karla

Loke Olivér
Silas

Back
Topp