Gravidklær

Kula

Andre møte med forumet
Akkk, var såå oppblåst at i dag fikk jeg ikke igjen buksa, måtte finne frem gravidbuksene fra forrige.. Sist begynte jeg først med gravidbukser i uke 16-17. Fler som er oppblåst allerede? Er bare i uke 5+3 så er ikke baby som tar plass, bare luft :/

Akkk, var såå oppblåst at i dag fikk jeg ikke igjen buksa, måtte finne frem gravidbuksene fra forrige.. Sist begynte jeg først med gravidbukser i uke 16-17. Fler som er oppblåst allerede? Er bare i uke 5+3 så er ikke baby som tar plass, bare luft
Har ikke de problem ennå. Men slet med det i forrige svangerskap

Oppblåst ja! Går i kjole på jobb nå og treningsbukse på hjemmekontoret ;) Har kjøpt meg noen fine kjoler som ikke strammer over magen, litt som feiring av at jeg er gravid også!

Jeg har så problem med vanlige bukser nå. Tror jeg må se litt på Zalando og leite frem etter sist. Sikkelig oppblåst denne gangen.

Samme her! I går fikk jeg ikke igjen knappen på buksa (6+2, med nr 2 her). Bruker hårstrikk i knappefestet på buksa, det fungerer fint!

Jeg er i dag 7+1, og har brukt mammabukser i 1.5 uke. Er så oppblåst og magen er kommet, så har ikke sjans å få på vanlige bukser. Sliter veldig med å få skjult magen

Back
Topp