Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Etter 13 pp håper jeg denne spiren sitter tter hele veien!!
Er trolig 14dpo idag, men er ikke helt sikker på eggløsning, og har hatt litt ulike lengde på syklusene.Så gøy! Da har vi foreløpig samme terminMelder meg forsiktig inn jeg også, etter jeg fikk positiv test i går. Trolig termin 29 juni ca (appene sier slt mellom 26/6-1/7).Etter 13 pp håper jeg denne spiren sitter tter hele veien!!
Er trolig 14dpo idag, men er ikke helt sikker på eggløsning, og har hatt litt ulike lengde på syklusene.
Gratulerer så mye!Ja,såg det!Så gøy! Da har vi foreløpig samme terminGratulerer så mye!
Kjempespennende! Første barn? ber om at dette går veien!!Andre barn for meg! Første for deg? Jaaa, vi krysser alt vi kan for to terminspirerJa,såg det!![]()
Kjempespennende! Første barn? ber om at dette går veien!!

Nei,andre barn her også!Andre barn for meg! Første for deg? Jaaa, vi krysser alt vi kan for to terminspirer![]()
![]()
Men forhåpentligvis skal vi bære frem hvert vårt sommerbarn nå

Oi, da er vi ganske likt! Vår jente fylte 2 år i juniNei,andre barn her også!Jenten vår fylte akkuratt 2 år. Hun satt på 1 pp, så var litt lenge å prøve 13 pp
Men forhåpentligvis skal vi bære frem hvert vårt sommerbarn nå
![]()

Så artig! Gleder meg til å følge deg videre :-D Ja,veldig rart... men har ikke klaffet/vært helt aktive prøvere hver mnd da. Mannen jobber borte annenhver uke,så aksjeleggingen har ikke alltid vært optimal. Men nå er vi uansett enn så lenge gravide,og det skal nytesOi, da er vi ganske likt! Vår jente fylte 2 år i juniHer har vi prøvd siden juli, og hadde en kjemisk forrige mnd, så vi har vært heldige og ikke måtte prøve å så lenge! Så rart at det gikk så fort med første og tok over et år med nr to
Men veldig gledelig at spiren satt nå da
![]()

Så gøy, i like så!Så artig! Gleder meg til å følge deg videre :-D Ja,veldig rart... men har ikke klaffet/vært helt aktive prøvere hver mnd da. Mannen jobber borte annenhver uke,så aksjeleggingen har ikke alltid vært optimal. Men nå er vi uansett enn så lenge gravide,og det skal nytes![]()