Late to the party!

Velkommen til oss! :Heartpink

Gratulerer ❤

Melder meg forsiktig inn jeg også, etter jeg fikk positiv test i går. Trolig termin 29 juni ca (appene sier slt mellom 26/6-1/7).:love7 Etter 13 pp håper jeg denne spiren sitter tter hele veien!! :Heartred Er trolig 14dpo idag, men er ikke helt sikker på eggløsning, og har hatt litt ulike lengde på syklusene.

Vedlegg

• 20221017_205106.jpg
    20221017_205106.jpg
    830,7 KB · Visninger: 15
  • GridArt_20221018_200504104.jpg
    GridArt_20221018_200504104.jpg
    3,9 MB · Visninger: 16
Melder meg forsiktig inn jeg også, etter jeg fikk positiv test i går. Trolig termin 29 juni ca (appene sier slt mellom 26/6-1/7).:love7 Etter 13 pp håper jeg denne spiren sitter tter hele veien!! :Heartred Er trolig 14dpo idag, men er ikke helt sikker på eggløsning, og har hatt litt ulike lengde på syklusene.
Så gøy! Da har vi foreløpig samme termin :love017 Gratulerer så mye!

Andre barn for meg! Første for deg? Jaaa, vi krysser alt vi kan for to terminspirer :love017 :smiley-angelic001
Nei,andre barn her også! :D Jenten vår fylte akkuratt 2 år. Hun satt på 1 pp, så var litt lenge å prøve 13 pp:bored:Men forhåpentligvis skal vi bære frem hvert vårt sommerbarn nå:Heartred:love2

Nei,andre barn her også! :D Jenten vår fylte akkuratt 2 år. Hun satt på 1 pp, så var litt lenge å prøve 13 pp:bored:Men forhåpentligvis skal vi bære frem hvert vårt sommerbarn nå:Heartred:love2
Oi, da er vi ganske likt! Vår jente fylte 2 år i juni :D Her har vi prøvd siden juli, og hadde en kjemisk forrige mnd, så vi har vært heldige og ikke måtte prøve å så lenge! Så rart at det gikk så fort med første og tok over et år med nr to :o Men veldig gledelig at spiren satt nå da :Heartpink

Oi, da er vi ganske likt! Vår jente fylte 2 år i juni :D Her har vi prøvd siden juli, og hadde en kjemisk forrige mnd, så vi har vært heldige og ikke måtte prøve å så lenge! Så rart at det gikk så fort med første og tok over et år med nr to :eek: Men veldig gledelig at spiren satt nå da :Heartpink
Så artig! Gleder meg til å følge deg videre :-D Ja,veldig rart... men har ikke klaffet/vært helt aktive prøvere hver mnd da. Mannen jobber borte annenhver uke,så aksjeleggingen har ikke alltid vært optimal. Men nå er vi uansett enn så lenge gravide,og det skal nytes :love7

Så artig! Gleder meg til å følge deg videre :-D Ja,veldig rart... men har ikke klaffet/vært helt aktive prøvere hver mnd da. Mannen jobber borte annenhver uke,så aksjeleggingen har ikke alltid vært optimal. Men nå er vi uansett enn så lenge gravide,og det skal nytes :love7
Så gøy, i like så! :D Aah, skjønner :) Jaa, man må bare nyte at det har klaffet :love017

Back
Topp