IKM uke 41

Kan settes på gravid :love017:love017
 

Vedlegg

  • 43C41148-B63C-4AE9-BBEB-6CD86633D6AE.jpeg
    43C41148-B63C-4AE9-BBEB-6CD86633D6AE.jpeg
    2 MB · Visninger: 71
Ff endret tr til i går. Da det stemmer overens med antall syklus dager. Men tr har fortsatt ikke dukket opp. Alle de vanlige symptomene for tr som ømme pupper og mensensmerter forsvant på fredag.
Som om kroppen er på sann cd8… Sann, her skjer ingenting.
Så spent på denne dagen. Kommer tr snart? Vil bare starte ny pp!
:bored:
 
Ff endret tr til i går. Da det stemmer overens med antall syklus dager. Men tr har fortsatt ikke dukket opp. Alle de vanlige symptomene for tr som ømme pupper og mensensmerter forsvant på fredag.
Som om kroppen er på sann cd8… Sann, her skjer ingenting.
Så spent på denne dagen. Kommer tr snart? Vil bare starte ny pp!
:bored:
Har du tatt flere tester?
 
Tok en ny test i dag, men clearblue sier fortsatt ikke gravid… har noen småblødninger i dag, så merker jeg har mista litt troen.m, men vi får se om hvordan blødningene er.
 
Tok en ny test i dag, men clearblue sier fortsatt ikke gravid… har noen småblødninger i dag, så merker jeg har mista litt troen.m, men vi får se om hvordan blødningene er.
Kan jo ha vært kjemisk. Var nok det jeg hadde denne syklusen.. fikk skygger/positiv på strimmeltester, mens CB digital var negativ. Tr kom 2-3 dager senere enn den skulle. Begynte å spotte den første dagen, så kom tr for fullt dagen etter..
Krysser fingrene for at du får positiv test snart ❤️
 
Redd for at det ikke gikk denne gangen heller. Skulle egentlig hatt mensen 13.10, og dagene før og etter hadde jeg noen minimale blødninger. Har ikke blødd noe etter dette. Strimmeltest gir fortsatt sterkt utslag, men test fra CB med ukeindikator viser kun 1-2 (3-4 uker gravid). Tok den nå nettopp, men tenker at det er veldig lavt med tanke på at første dag i forrige menstruasjon var 14.09. Har bestilt legetime for å måle hCG, men er så lei meg nå :sad010
 
Back
Topp