Fargevalg på Britax Smile 4

Farge

• Svart

Votes: 2 11,8%
  • Beige

Votes: 7 41,2%
  • Jade green

Votes: 8 47,1%

• Antall som har svart
    17

Nikaline

Glad i forumet
Julibarna 2019
Smånissene 2022
Store problemer jeg har om dagen, men jeg klarer ikke bestemme meg for farge på vognen… :hilarious:

Vi har bestemt oss for Britax Smile 4, og valget står mellom helsort, flaske grønn, beige og den nye jade green eller hva den heter.

Har egentlig lagt av i beige da mannen likte den best, (han vil ikke ha sort da han er redd vognen blir for varm på sommeren:laughing002 Skikkelig hanefar enda med nr.3) men jeg er veldig usikker. Jeg syns den er fin altså, men jeg tenker litt på svart eller den nye fargen..

Jeg hadde også tenkt å ha Voksi urban vognposen, men der liker jeg kun den sorte fargen. Da var Easygrow Nord i fargen chai thee mye finere i den beige vognen.

Så er det noen som vil hjelpe, komme med erfaring eller mening?:laughing002

Hvilken farge på vogn og hvilken vognpose, Voksi urban i sort eller Easygrow Nord i Chai thee?

Begge to er veldig fine! Personlig tenker jeg at mørke farger er litt mer praktisk mht. utemøkk, og synes atlantic green er veldig fin! Av jade og beige ville jeg gått for beige :love2 Essygrow chai var nydelig!!

Begge to er veldig fine! Personlig tenker jeg at mørke farger er litt mer praktisk mht. utemøkk, og synes atlantic green er veldig fin! Av jade og beige ville jeg gått for beige :love2 Essygrow chai var nydelig!!
Tusen takk for svar! Jeg liker også Atlantis Green. Hadde bare lagt den litt til side siden de ikke hadde den på lager her, og jeg er utålmodig :hilarious: Men da var spørsmålet om farge på vognpose plutselig oppe på nytt..

Skal med svigermor på barnebutikken nå, det er hun som spanderer så kanskje hun har noen forslag.

Back
Topp