Skal dere finne ut av kjønnet?

Er jeg den eneste som ikke vil vite? :p
dette blir vår første, og jeg synes bare alt er spennende - vil gjerne gjøre det til en overraskelse for alle, og så er jeg ikke så ivrig på å gå all in for hverken rosa eller lyseblått, så det har ingenting å si sånn sett..
jeg vil selvfølgelig undersøke alt annet, og forsikre meg om at babyen er frisk:)
Kunne godt tenkt meg å vente til fødsel, men samboer vil vite så da blir det nok slik denne gangen :)

Skulle ønske jeg klarte å ikke vite :hungry: Virker så spennende! Jeg(vi) har én gutt og to jenter fra før. Jeg har sett kjønnet på ultralydene uten at jordmor har sagt noe først, det var ikke zoomet inn på kjønnsorganet.

Alt for nysgjerrig til at jeg klarer å vente til fødsel :smiley-bounce012 Tenker også at det er litt kjekt mtp innkjøp til barnet, selv om det blir minimalt i rosa/blått. Innbiller meg dessuten at jeg vil føle en sterkere connection til den lille i magen når jeg vet kjønn.

dette blir vår første, og jeg synes bare alt er spennende - vil gjerne gjøre det til en overraskelse for alle, og så er jeg ikke så ivrig på å gå all in for hverken rosa eller lyseblått, så det har ingenting å si sånn sett..
jeg vil selvfølgelig undersøke alt annet, og forsikre meg om at babyen er frisk:)
Jeg tenkte i samme baner forrige graviditet. Gutt eller jente var, og er, ett fett. Jeg endte med å ville vite i uke 14-15-16 og rundt der, var fint å få noe å forholde seg til liksom. Men, det hadde vært morsomt å få det som en overraskelse etter fødsel også.

Vi fikk litt lyseblått selv om vi fant ut at det var en gutt, altså. Jeg tror det eneste lyseblå vi fikk var et par hjemmestrikkede tøfler som de deler ut på helsestasjonen her. :confused005

Skulle ønske jeg ikke fikk vite, det ville vært en såå fin overraskelse ved fødsel :drunken_smilie Men kjenner meg selv for godt, jeg må vite ved første anledning:laughing002

Vi tar det som det kommer :D
Første gutten vår viste fram alt til jordmor og der så til og med vi som var på ultralyd for første gang at det var gutt! Mens lillebror var sky å vi viste ikke det var gutt før han ble født. Til og med jordmor var usikker på kjønnet å ba oss ikke male barnerommet rosa eller blått :)

Har skikkelig lyst på gender reveal! Det hadde vært kult så må nok få de til å skrive det på en lapp ☺️
Tror jeg vil tenke på gender reveal hvis det nå endelig blir jente, men spørs om vi har tid siden vi har hendene fulle med jobb og 3 gutter.

Jeg er for nysgjerrig, bare MÅ vite det. Sist betalte jeg en ekstra privat UL for å få bekreftet kjønnet da hun på sykehuset ikke ville fortelle meg kjønnet?
Jeg er villig til å gjøre det igjen om vi ikke får sett kjønnet på OUL.

Må si meg enig med fler her, praktisk med samme kjønn som sist men veldig koselig med motsatt kjønn også. Vi blir veldig glade uansett, men jeg tror nok det er ei jente i magen. Isåfall så blir kanskje samboeren med på et tredje forsøk i fremtiden for å prøve å få gutten han ønsker seg, haha!

Jeg har ikke visst med mine, og vil heller ikke vite det denne gangen. Jeg har sagt fra på ultralyd at vi ikke trenger å vite kjønnet, og vi har ikke visst før babyen var ute. Det er så koselig å se selv når babyen er født :Heartred

Selv er jeg litt usikker på om jeg vil vite det, samboeren vil vite det så fort som mulig.

Han er vell og merke allerede overbevist om at det blir jente. Tenker vi tar det som det kommer, hadde vært gøy å ikke vite, men usikker på om gubben blir så lett å ha med å gjøre om jeg nekter han å få vite det :hilarious: :knegg: Så ender vell med at vi får vite det når det er mulig.

Jeg vil vite,barnefar vil ikke. Blir spennende å se om han sprekker eller om jeg forsnakker meg :smiley-ashamed005
Nå har barnefar tatt en helomvending og vil vite kjønn. Han er skikkelig spent på det. Han vil til og med ha vogna i farge etter kjønn. Så mye kan det snu :laughing021

Er jo ikke så lett å bestemme seg, men snakk om helomvending :knegg:
Ja,det er veldig morsomt. Jeg er litt lettet da,var nervøs for om jeg kom til å avsløre kjønn med en feil og kommende søsken er jo og spent på kjønn. Skal litt til at ingen forsnakket seg

Veldig spent på om det er mulig å se kjønn på TUL neste uke. Er da 13+2.
Vil gjerne vite for det gjør alt mer virkelig og det blir gøy å se om mine instinkter som sier jente er rett.
Men har ingen foretrukket kjønn, det viktigste er at barnet er friskt.

Veldig spent på om det er mulig å se kjønn på TUL neste uke. Er da 13+2.
Vil gjerne vite for det gjør alt mer virkelig og det blir gøy å se om mine instinkter som sier jente er rett.
Men har ingen foretrukket kjønn, det viktigste er at barnet er friskt.
Har TUL 12+2, så regner med det er for tidlig. Har bestilt en i 14+3 også, i håp om å få sett da. I tillegg får ikke mannen vært med på den offentlige TUL, så da tar vi oss råd til en privat så han får sett også.

Selv er jeg litt usikker på om jeg vil vite det, samboeren vil vite det så fort som mulig.

Han er vell og merke allerede overbevist om at det blir jente. Tenker vi tar det som det kommer, hadde vært gøy å ikke vite, men usikker på om gubben blir så lett å ha med å gjøre om jeg nekter han å få vite det :hilarious: :knegg: Så ender vell med at vi får vite det når det er mulig.
(Eg er frå desember) hjå oss veit kjæresten min det, men ikkje eg:) Fungerer veldig bra! Gjorde det slik sist også

Back
Topp