Blødning

Har ikke vært noe mer nå, men er spent på natten og morgendagen. Jeg så for meg at det skulle komme mer når det først kom friskt blod.. er vel bare å se hva som skjer :meh:

Edit: hadde du noen smerter forresten ?
Jaa jeg håper du får svar snart! Når selve spontanaborten startet så hadde jeg helt ekstremt vondt, jeg er selv helt sikker på at det var som rier, de varte i 11-12 timer sammenhengende, så jeg var aldri i tvil da. Så hvis du ikke har smerter heller så er det jo ofte et godt tegn

Jaa jeg håper du får svar snart! Når selve spontanaborten startet så hadde jeg helt ekstremt vondt, jeg er selv helt sikker på at det var som rier, de varte i 11-12 timer sammenhengende, så jeg var aldri i tvil da. Så hvis du ikke har smerter heller så er det jo ofte et godt tegn
Ikke noe smerter. Hatt litt murringer, men det har jeg hatt hele veien.. huff.. vi får håpe jeg slipper unna !

Ikke noe smerter. Hatt litt murringer, men det har jeg hatt hele veien.. huff.. vi får håpe jeg slipper unna !
Jaa murringer er jo veldig vanlig. Er ikke noe gøy å gå sånn å lure så jeg håper det skjer noe som gjør at du får svar veldig snart❤️ Aller helst at du bare ikke blør mer

Ja, er jo det da :arghh: blødde du bare litt du og ? Utrolig vanskelig hva man skal gjøre:arghh:
Ring lege, få henvisning til ul. Tar nok noen dager å få time, men da slipper du å betale selv - og du får bekreftet om det gikk bra eller ikke ♡

Har vært hos legen og fått henvisning til ul. Spent på når jeg får svar på den :banghead: legen mente det ikke var noe antydning til abort, sånn som jeg beskrev blødningene. Men har murring i magen omtrent hele tiden, så jeg føler noe skjer der nede. Får vel bare vente på ul og se:arghh: Ikke blødd noe mer da. Det er jo positivt ?

Bestilte privat ul vi. I morgen kl 10. Jeg gidder ikke sitte og vente på det offentlige. Står «øyeblikkelig hjelp» på henvisningen, men hører ikke et kvekk :banghead: Ikke sett enda engang. Bare mottatt.. Har ikke blødd noe mer, så jeg forventer det verste men håper det beste !

Bestilte privat ul vi. I morgen kl 10. Jeg gidder ikke sitte og vente på det offentlige. Står «øyeblikkelig hjelp» på henvisningen, men hører ikke et kvekk :banghead: Ikke sett enda engang. Bare mottatt.. Har ikke blødd noe mer, så jeg forventer det verste men håper det beste !

Sikker lurt! Jeg måtte vente nesten to uker på time etter lignende henvisning, og det er ikke uvanlig tror jeg:arghh:
Lykke til❤️

Har opplevd spotting og småblødning i alle mine 3 svangerskap med guttene og også denne gangen typisk fra uke 5 til uke 10 så å si hver dag. Fikk tidlig UL hver gang grunnet blødningen. Noen av gynekologen sa det kunne være begynnende spontanabort men alt så fint ut på UL og med de 3 guttene så de hjerteaktivitet i uke 6-7, mens med nummer 4 nå så de ikke hjerteaktivitet før i uke 8 pga dårlig sikt.

Masse lykke til i dag<3

Hvordan gikk det?:Heartred

Hvordan gikk det?:Heartred
Vanskelig å se på utsiden denne gangen også, der fant vi ikke noe hjerteslag. Så da måtte vi ta innvendig. Etter litt romstering fant vi endelig et lite bøllefrø med hjerteslag :Heartred Lå og sprelte og koste seg.. hun kunne ikke se hva som forårsaket blødningene, men kanskje en blodansamling som sprakk.. fortsatt murringer da.. det mener hun er livmoren som har er irritert. Fikk time på gynekologisk i morgen da.. skal jeg ta den? Kan de se hva som kan ha skjedd ?

Vanskelig å se på utsiden denne gangen også, der fant vi ikke noe hjerteslag. Så da måtte vi ta innvendig. Etter litt romstering fant vi endelig et lite bøllefrø med hjerteslag :Heartred Lå og sprelte og koste seg.. hun kunne ikke se hva som forårsaket blødningene, men kanskje en blodansamling som sprakk.. fortsatt murringer da.. det mener hun er livmoren som har er irritert. Fikk time på gynekologisk i morgen da.. skal jeg ta den? Kan de se hva som kan ha skjedd ?

Jeg ville ha tatt den. Skader ikke med en second opinion :) men kjempebra at dere fant hjerteslag da!

Så bra! Ja jeg ville tatt den timen imorgen også, kansje de kan se nermere hvor det kommer fra.

Var på gynekologisk poliklinikk i dag, for å sjekke etter blødningen. Der så hun hvor blødningen har vært, og litt rester. Den var under fosteret, og da er det ikke noe farlig. Det hadde vært verre om det samlet seg blod over fosteret.. hun hadde ikke noe svar på murringene mine, men alt ser bra ut inni der :D Kan komme flere blødninger, men da forholder jeg meg nok mer rolig:)

(12+3) Da var det min tur til å oppleve en blødning.. Oppdaget etter en tur i skogen at det var en litt god mengde friskt blod i trusa. Oppdaget det for kanskje 1 1/2 time siden, og ikke kommet noe mer, annet enn bittelitt rødlig slim på papiret etter dobesøk. Prøver å holde meg rolig, men har hatt litt vondt i korsryggen de siste dagene. Men har tenkt at det bare er litt begynnende bekken-plager. Var imidlertid på TUL 11+5 hvor alt så helt fint ut. Er redd nå :(

(12+3) Da var det min tur til å oppleve en blødning.. Oppdaget etter en tur i skogen at det var en litt god mengde friskt blod i trusa. Oppdaget det for kanskje 1 1/2 time siden, og ikke kommet noe mer, annet enn bittelitt rødlig slim på papiret etter dobesøk. Prøver å holde meg rolig, men har hatt litt vondt i korsryggen de siste dagene. Men har tenkt at det bare er litt begynnende bekken-plager. Var imidlertid på TUL 11+5 hvor alt så helt fint ut. Er redd nå :(

Hvis TUL så sent som 11+5 viste at alt var fint, så er det veldig stor sannsynlighet for at alt er i orden. Ved blødning i slutten av første trimester er faren oftere en MA hvor utviklingen stanset noen uker tidligere.
Siden du har gått tur i skogen tenker jeg er sprukket blodkar som følge av bevegelse. Det er ganske vanlig i svangerskap.
Krysser fingrene for at alt er i orden ❤️

Hvis TUL så sent som 11+5 viste at alt var fint, så er det veldig stor sannsynlighet for at alt er i orden. Ved blødning i slutten av første trimester er faren oftere en MA hvor utviklingen stanset noen uker tidligere.
Siden du har gått tur i skogen tenker jeg er sprukket blodkar som følge av bevegelse. Det er ganske vanlig i svangerskap.
Krysser fingrene for at alt er i orden ❤️
Tusen takk for veldig fint og betryggende svar <3

Back
Topp