Sex dagen etter EL

Hønemor.Til.Tre

Gift med forumet
JuniJubel2021
Gresskarfrøene2023
Januarlykke 2026
Trodde jeg hadde eggløsning forrige lørdag (17/9). Fra etter mensen og fram til mandag (19/9), la vi inn aksjer annen hver dag, og etter det har det av forskjellige årsaker ikke blitt til at vi har hatt sex, men onsdag 21. og i går (22.) oppdaget jeg masse eggehvite-aktig, strekkbart slim (antakeligvis EL-slim?). Da jeg fikk tenkt meg om og koblet at det mest sannsynlig var EL, hadde vi sex i kveld. Hva tror dere, helt ærlig? Er det håp, eller skal jeg legge håpet helt bort?

Hvis du hadde EL i går, så har du sjanse både på aksjene fra den 19, og fra i dag. Sæd lever i typisk 3 døgn (opp til 5 døgn) i riktig miljø, og egget lever 24t etter slipp.
Selvsagt hadde det IDEELLE vært aksjer den 21-22, men det er håp.

Jeg er i omtrent akkurat samme situasjon som deg denne pp :hilarious: mannen var bortreist en stund på jobb, men fikk lagt inn aksjer 3 dager før el og kvelden etter. Blir spennende å se.

Hvis du hadde EL i går, så har du sjanse både på aksjene fra den 19, og fra i dag. Sæd lever i typisk 3 døgn (opp til 5 døgn) i riktig miljø, og egget lever 24t etter slipp.
Selvsagt hadde det IDEELLE vært aksjer den 21-22, men det er håp.
Ja, så klart, og det hadde vi gjort om jeg koblet at det var EL-slim, men var helt utslitt i hodet etter heftig jobbperiode så tenkte ikke logisk. :hilarious: I tillegg var jeg sikker på jeg hadde hatt EL, og da er det jo bortkastet å ha sex. :hilarious: Vi som har vært så flink å spise riktig og ha sex annenhver dag denne perioden, men så går vi glipp av EL de få dagene vi ikke har sex, jaaaaaja…:hilarious: Får nå bare håpe at det går likevel.

Jeg er i omtrent akkurat samme situasjon som deg denne pp :hilarious: mannen var bortreist en stund på jobb, men fikk lagt inn aksjer 3 dager før el og kvelden etter. Blir spennende å se.
Haha, det var jo veldig likt i grunn! Håper det går for begge sin del tross alt. :love017 Veldig spennende! Når hadde du EL og når er IKM?:)

Ja, så klart, og det hadde vi gjort om jeg koblet at det var EL-slim, men var helt utslitt i hodet etter heftig jobbperiode så tenkte ikke logisk. :hilarious: I tillegg var jeg sikker på jeg hadde hatt EL, og da er det jo bortkastet å ha sex. :hilarious: Vi som har vært så flink å spise riktig og ha sex annenhver dag denne perioden, men så går vi glipp av EL de få dagene vi ikke har sex, jaaaaaja…:hilarious: Får nå bare håpe at det går likevel.
Joda, sånn blir det jo bare i blant. Men det er jo sjanser!

Back
Topp