Oss testetøser imellom

Vis vedlegget 387496

Svak positiv strek CD8, vært blenda tester fram til i dag. Nå fikk jeg denne. Svak, men kanskje EL er på vei nå? MYE senere enn hva jeg tidligere har trodd. Jeg får mensen alltid 14 dager etter Flo sier jeg har hatt EL og nå hvis dette er EL får jeg det på CD 13 mensen 10 dager etterpå.
Hadde også litt slim i morges. Hva tror dere? Har syklus på 23 dager
Vis vedlegget 387497

Ingen av disse er i nærheten av å være positive, dessverre..

14 dpo og IKM. Jeg ser jo at testen er positiv, men er den for svak? Noen som vil vise meg sin 14 dpo test?
EBDB5452-2BED-4CBD-9817-4B67EED5DE93.jpeg

14 dpo og IKM. Jeg ser jo at testen er positiv, men er den for svak? Noen som vil vise meg sin 14 dpo test?
Vis vedlegget 387538
Mye som kan spille inn, hvilket merke testen er, hvor lys/mørk urinen er og fargestoffet på testen :) Det kan også fort være at man er kortere på vei enn man tror.

Disse er 14DPO, men et annet merke enn din :)

Vedlegg

• ED602208-1D1F-479F-BD40-D3EC75651C82.jpeg
    ED602208-1D1F-479F-BD40-D3EC75651C82.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 91
Her er mine fra IKM. Hadde svake hele veien. Er nå 6 uker. Har hatt lav hcg hele tiden visst.. Noen har vel bare det :bored:

Vis vedlegget 387539
Ser min er ca som din. Jeg har vært vant til nokså klare tester 14 dpo, så jeg bekymrer meg litt, men vet det bare er dumt…. Har hatt stigning da, likevel ikke slik som ønsket.
6 uker ja, krysser fingrene for deg! Spennende tider. Når har du time til TUL da?

Mye som kan spille inn, hvilket merke testen er, hvor lys/mørk urinen er og fargestoffet på testen :) Det kan også fort være at man er kortere på vei enn man tror.

Disse er 14DPO, men et annet merke enn din :)
Ja, du har sterke fine tester. Jeg har vært vant til neeeesten slik som dine 14 dpo , men ikke fullt så flotte da

Ser min er ca som din. Jeg har vært vant til nokså klare tester 14 dpo, så jeg bekymrer meg litt, men vet det bare er dumt…. Har hatt stigning da, likevel ikke slik som ønsket.
6 uker ja, krysser fingrene for deg! Spennende tider. Når har du time til TUL da?
Ganske likt som meg du da. Jeg og syns testene var for svake. Fikk aldri 3+ heller.. Sjekket hcg på onsdag. Den var «bare» på 965, men er innafor. Venter på svar på stigning.. har masse symptomer, så føler ikke det er noe gale.. skal på privat tul 12 september. Men stiger det ikke som det skal, så drar jeg inn på tirsdag :bored: Krysser fingrene for at spiren din holder:Heartred Gratulerer:Heartred

760989C1-FE4C-452C-9210-1577CE58D763.jpeg

Øverste fra i går, nederste fra nå. Det er jo en stigning her eller har jeg misforstått alt? :hilarious:

Vil ha EL :arghh:

Ser jeg syner eller er den nederste litt sterkere?
Første test i går, så en i morges kl 10 og nå 19.30 den nederste :smiley-angelic001 CD 14

Vis vedlegget 387576
Vil si den nederste er på grensa til positiv. Ta en til før du legger deg, og eventuelt en til i morgen tidlig. ☺️ Noen har kort topp, så bedre å teste ofte hvis man ikke har gjort det så mye ☺️

Var inne for å måle hcg i går, da digital enda ikke har slått ut på 3+. Jeg var mellom 5+2 og 5+4 i går.. usikker på el. Hcg på 965. Syns det er litt lavt, så jeg går inn i morgen og tar ny og ser om det dobler seg. Noen som har vært borti er like «lavt» tall i uke 5+ ? Vet det er innenfor normalen, men de fleste jeg har sett har gjerne 4000+ :shifty:
Mine tall:
14dpo (IKM): 22
16dpo: 49
23dpo: 300
24dpo: 425

Jeg har også vært livredd fordi der er så lave verdier, men legen min sier de er helt fine og at de dobler seg akkurat som de skal. Har regnet meg frem til at jeg burde få 3+ på digital tirsdag/onsdag neste uke, da er jeg 5+6.
i går var første dag jeg fikk like sterk strek som kontrollstrek på strimmeltest.
CBD slo ut på 2-3 uker på 5+1.
Alle produserer ikke hcg like raskt fikk jeg beskjed om, og så lenge doblingen er der så er det ikke grunn til bekymring :Heartred

Mine tall:
14dpo (IKM): 22
16dpo: 49
23dpo: 300
24dpo: 425

Jeg har også vært livredd fordi der er så lave verdier, men legen min sier de er helt fine og at de dobler seg akkurat som de skal. Har regnet meg frem til at jeg burde få 3+ på digital tirsdag/onsdag neste uke, da er jeg 5+6.
i går var første dag jeg fikk like sterk strek som kontrollstrek på strimmeltest.
CBD slo ut på 2-3 uker på 5+1.
Alle produserer ikke hcg like raskt fikk jeg beskjed om, og så lenge doblingen er der så er det ikke grunn til bekymring :Heartred
Får svar i morgen om det har doblet seg. Har det ikke det, så tar vi en tul på tirsdag.. Satser på fint tall i morgen :nailbiting:

Betyr dette at EL skjedde i går kveld?

FF mener fortsatt jeg ikke har hatt EL men.. hva skal jeg stole på? :shifty:
B9FA701D-F04E-4A1B-A58D-813722A15D45.png
4ED486E8-AFE3-42B1-A24B-65ADB69ABA57.png

Back
Topp