tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig at det skal være så stor forskjellDisse er testet i samme urin. Øverste er test fra Wondfo. Midterste makesure og nederste tidligtest fra Metode. Tidligtesten var virkelig bortkastet penger![]()

JaMerkelig at det skal være så stor forskjell![]()

Kanskje litt feil forumtråd, men eg spør likevel! Var så mange fine og støttande folk her i 2020 når me prøvde på nr 2! Skal prøva på nr 3 no, veldig stas! Slutta på ppiller forgje lørdag, mirabella. Veit det er veldig varierande, men nokon som har brukt desse og når evt fått eggløysning igjen? Gått på conludag fra juni i fjor og til for ein månes tid sidan, bytta da til mirabella. Fekk blødning forgje fredag, og blør lett enda.Sist gang eg slutta på prevansjon fekk eg eggløysning etter ei veka, men det var på conludag.
Ødelegger ikke neiVis vedlegget 387115Kanskje snart? Noen som vet om spotting kan ødlegge resultatet på ELtesten? Spottet noen dager før EL sist gang også. Håper ikke det er negativt..
Ingen tester viser tidligere svar. Alle viser når du jar LH-topp. Det er ikke slik som gtestHei. Førstegangsprøver og veldig spent. Har ikke tatt noe EL tester første måned uten gikk på syklus. Har nå hatt med flere dager murring i magen og forventet mens rundt tirsdag , men fortsatt negative prøver. Pleier egentlig ikke ja de før mens kan jo være annledes da jeg sluttet på prevensjon m Vet at dette er individuelt, men hvilke tester viser tidligst svar har dere erfart? Hvilke EL tester anbefaler dere og bruke og hvor tidlig starter dere og teste det etter mens?
Supert! Takk for svarØdelegger ikke neitesten reagerer på LH, så det gjør ingenting. Noen kvinner har spotting i forkant av eggløsning. Har lest at det er pågrunn av økt østrogen. Helt normalt
![]()
Ikke godt å si, krysser fingra for en mer tydelig strek i morgen8 dpo. Ser en svak strek, skygge eller begynnende babystrek? Dette er den siste i pakken og alle andre har vært blenda. Vet det… har brukt 8 innen 8 dpo![]()

Krysser fingrene for terminspire!! Jeg skal prøve meg på en i kveld, 5+2..Vis vedlegget 387172
5+0 og 3+ på testen! Etter et halvt års prøving, og et halvt års prøveforbud med tre måneder prøving før det, tør jeg endelig håpe at denne spira sitter?!
Hcg stiger tydeligvis seint herJa- men det er jo stooore individuelle forskjeller, husk det. Mange som ikke får 3+ på 5+0 altså. Var veldig forberedt på å få 2-3. Nå er det nesten så jeg lurer på tvillinger, hehe. Blir spennende på TUL om 3.5uker, hvis den fortsatt sitter.Krysser fingrene for terminspire!! Jeg skal prøve meg på en i kveld, 5+2..Hcg stiger tydeligvis seint her