Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er reproduktive alder?En god del av den kvinnelige befolkningen vil oppleve et savn eller ønske om et til barn i sluttfasen av den reproduktive alderen på grunn av et instingt om å reprodusere. Kan det være det du opplever?
Sånn strengt tatt alderen da du kan få barn. Fra du får mens til du kommer i overgangsalder.Hva er reproduktive alder?
Enig med degJeg visste det med en gang nr 2 kom. Orker ikke tanken på 1 til og det samme med mannen. Hver gang jeg ser en gravid dame, en baby eller babyvogn, så er jeg så glad for at det ikke er meg. Så sånn sett så vet jeg at jeg er ferdig. Skjønner ikke at folk orker å begynne på igjen når de nærmer seg 40 heller.
Ja, jeg var 28, hadde to barn, og tenkte at det holdt i massevis og var veldig fornøyd med å være ferdig før 30…Jeg visste det med en gang nr 2 kom. Orker ikke tanken på 1 til og det samme med mannen. Hver gang jeg ser en gravid dame, en baby eller babyvogn, så er jeg så glad for at det ikke er meg. Så sånn sett så vet jeg at jeg er ferdig. Skjønner ikke at folk orker å begynne på igjen når de nærmer seg 40 heller.