Er det noen her innimellom? :)

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
(er det noen her fortsatt som titter innom forumet?? jeg gjør et forsøk :p )
Nå er det straks august, og 2017-barna er blitt eller begynner å bli fem år ❤️

Hvordan går det med dem og dere? Noen av dem som har fått yngre søsken, eller har noen under planlegging? :)
 
Hei! Ja, jeg er innom, vært aktiv i sept2020-gruppa :happy: da kom lillebror til verden. O fylte 5 år i forrige uke, og er over-klar for skolestarter-året i barnehagen. Hun er aktiv, sta, empatisk og en god venn og lekekamerat for barn i alle aldre:woot: storesøsterrollen kom naturlig for å si det sånn:playful:

Hvordan går det med dere Lillafrosk?
 
Hei! Ja, jeg er innom, vært aktiv i sept2020-gruppa :happy: da kom lillebror til verden. O fylte 5 år i forrige uke, og er over-klar for skolestarter-året i barnehagen. Hun er aktiv, sta, empatisk og en god venn og lekekamerat for barn i alle aldre:woot: storesøsterrollen kom naturlig for å si det sånn:playful:

Hvordan går det med dere Lillafrosk?

Så herlig ❤️
E er ei meget aktiv jente, men åååh så "voksen" av seg!!
Hun ble storesøster i oktober i fjor, og nå prøves det på ny baby igjen :p kjempeflink som storesøster..!
 
Så herlig ❤️
E er ei meget aktiv jente, men åååh så "voksen" av seg!!
Hun ble storesøster i oktober i fjor, og nå prøves det på ny baby igjen :p kjempeflink som storesøster..!
Har ei som er veslevoksen jeg også. Og vi merker godt de STORE følelsene for tida, det er kort mellom «dumme mamma» og «elsker deg mamma» :playful:
 
Har ei som er veslevoksen jeg også. Og vi merker godt de STORE følelsene for tida, det er kort mellom «dumme mamma» og «elsker deg mamma» :playful:

Hehe, herlig!
E er veldig pappadalt (hun er mest hos meg, og hos pappaen ca 1/3 av tiden), så er mest "når skal jeg til pappa??" x)
Men ekstremt klengete ellers. Mest bare koselig da.
 
Hehe, herlig!
E er veldig pappadalt (hun er mest hos meg, og hos pappaen ca 1/3 av tiden), så er mest "når skal jeg til pappa??" x)
Men ekstremt klengete ellers. Mest bare koselig da.
Jeg titter stadig innom for å sjekke de gruppene jeg er med i, men ingen aktivitet. Jeg har savnet å skrive her inne. :) Jeg har juni 2017-barn, og han er veldig klar for skolestart. Han trenger mer struktur, så det kommer forhåpentligvis til å bli kjempefint for ham. :) Han ble storebror i fjor i november, og har en storebror født i 2015 også, så vi er ferdige med barn. :)
Hvordan går det med babyplanene? <3
 
Jeg titter stadig innom for å sjekke de gruppene jeg er med i, men ingen aktivitet. Jeg har savnet å skrive her inne. :) Jeg har juni 2017-barn, og han er veldig klar for skolestart. Han trenger mer struktur, så det kommer forhåpentligvis til å bli kjempefint for ham. :) Han ble storebror i fjor i november, og har en storebror født i 2015 også, så vi er ferdige med barn. :)
Hvordan går det med babyplanene? <3
Jeg elsker å skrive, så sjekker litt overalt :p her er det ikke så mye liv mer, men.. henger jo også på oktober -21 og prøveforumet :) og generelt innimellom.

-17 jenta mi er også ganske klar for skole, sånn sett. Har egentlig allerede søkt henne inn på Montessori for neste år, og forsøker å øve på engelsk og bokstaver/lesing. Engelsk går bra, men ikke helt inne på bokstaver enda. Hun har også nylig begynt på judo, for å ha noe å gjøre. Håper hun synes det er kult! :)

Babyplanene går litt opp og ned. Pga arbeidssituasjon, må planene kanskje legges litt på is. Men baby A er bare 11mnd, så er neppe superhast likevel. ❤️
 
  • Omsorg
Reactions: Azu
Back
Topp