Årets mest uventede

Junijuli

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Stjerneskuddene 2024
Tenkte det var gøy å se hva som er den mest uventede hendelsen som har skjedd første del av 2022! Negativt eller positivt. Håper andre syntes det er gøy og :angelic:

For eksempel; for meg hadde jeg min første operasjon noen sinne i påsken, og den var totalt uventet :hilarious: Enda mer uventet var det at å fjerne blindtarmen løste problemer med magen jeg har hatt i snart 3 år:D Hva er din mest uventede hendelse i 2022?

At jeg ble flydd til akutten med høy feber og kramper; trodde jeg var på tur å dø, og jeg hadde jo det uten fantastisk ambulansepersonell. Men så gikk det bra takk og lov. :joyful: :Heartred

At jeg ble gravid! Veldig lykkelig og veldig overrasket :D

At jeg ble flydd til akutten med høy feber og kramper; trodde jeg var på tur å dø, og jeg hadde jo det uten fantastisk ambulansepersonell. Men så gikk det bra takk og lov. :joyful: :Heartred
Wow! Litt av en erfaring å ha meg seg det da, dramatisk. Glad det gikk fint :Heartpink hva utløste feberen?

Wow! Litt av en erfaring å ha meg seg det da, dramatisk. Glad det gikk fint :Heartpink hva utløste feberen?
Jeg hadde omgangssyke, men jeg verken spiste eller drakk så jeg ble alvorlig dehydrert. :dead: Jeg lærte på den harde måten og ALDRI igjen at jeg er så dum:rolleyes:

Å bli gravid etter en skikkelig blødning etter fryseforsøk❤️ Trodde mens kom, men ble litt vel overrasket da det dukket opp streker på ikm dag og positiv stigning på blodprøver❤️

At min pappa fikk feiret 1årsdagen til veslepia vår :Heartred før han uken etter sovnet inn pga kreft.

Og selvfølgelig at vi ble så raskt gravide igjen :smiley-bounce012

At mensen kom relativt fort etter SA Og at jeg nå er gravid igjen

Hadde tenkt at eg ville bli gravid, slik at fødselen ble mellom mars/neste sommer. Men hadde aldri trudd det skulle gå på første. Fikk akkurat tilbake mens etter første fødsel, og den har vert veldig uregelmessig!

Back
Topp