Guttenavn!

Begynner å tvile på Colin...

Her er listen min:
Colin
Eliah
Ellis
Elliot
Elion
Noah
Aaron
Jakob
David
Kevin

Jeg falt for Colin, men det ble tatt veto.
Til å ikke komme med ett j** forslag så mener han veldig mye om mine! :p :hilarious:
;)

Jeg har lyst til å unngå de som er typisk på topp både i Norge og i Rogaland, så Jakob, Elias og slikt utgår.

;)

Jeg har lyst til å unngå de som er typisk på topp både i Norge og i Rogaland, så Jakob, Elias og slikt utgår.

Ja, de to jeg har fra før av har heller ikke topplistenavn. Har egentlig bestemt meg for navn, men føler det er for enkelt å bare bestemme seg så tidlig så vil se litt så jeg ikke angrer :p

Ja, de to jeg har fra før av har heller ikke topplistenavn. Har egentlig bestemt meg for navn, men føler det er for enkelt å bare bestemme seg så tidlig så vil se litt så jeg ikke angrer :p
Ja, nettopp! Driver og skriver ned alle navn jeg kommer på nå, så får det ligge litt i bakhodet og gnure. Problemet er at som ansatt i skole, er det mange som allerede "har navnene", både elever og kollegers barn.

Har så lyst å kalle ungen for Levi om det et gutt, synes det er kjempefint, men mannen liker det ikke. Vi vurderer Ask for tiden, men får se!

Jeg falt for Colin, men det ble tatt veto.
Til å ikke komme med ett j** forslag så mener han veldig mye om mine! :p :hilarious:
Syntes samboer er urimelig som sier nei til alle forslag, men ikke kan fortelle meg ett navn han liker selv :shifty: Men til min store overraskelse liker han Loke best til nå ‍ :Heartblue

Syntes samboer er urimelig som sier nei til alle forslag, men ikke kan fortelle meg ett navn han liker selv :shifty: Men til min store overraskelse liker han Loke best til nå ‍ :Heartblue

Ja det syns jeg også er veldig kjipt! Men jeg tar det som at jeg får bestemme jeg da :hilarious:

Samboeren min kommer også med veldig få forslag, men har mange meninger om mine… ;p Han har skjerpet seg litt nå da, begynt å komme med noen forslag selv, for en gangs skyld. Vi må ha navn som skal funke på tre språk, pluss at vi jo selvfølgelig skal like dem, så det gjør det litt ekstra krevende, men vi har heldigvis fortsatt en del tid :)

Vi har to gutter fra før så jeg syns dette med navn er vanskelig, men jeg falt skikkelig for Ivo rett etter vi hadde gitt navn til forrige gutten vår, så tror vi kommer til å bruke det denne gangen hvis det blir gutt. Wilmer/Vilmer er også et alternativ.
Så fine navn

Mange fine navn her :D vi er enige om navn,men føler det er for tidlig å lande helt. Virker også for lett å skulle bli enige så raskt uten noe fuzz..:happy090Tror jeg må møte barnet først for å se om navnet passer, om det gir logikk :)

Hvis vi får gutt skal han hete Alfred :Heartpink Andre guttenavn vi har vurdert er: Iver, Oliver og Bastian:love2

Kom på Nathaniel, så vurderer om det blir vel mye med Colin Nathaniel og så to etternavn...

Guttelista... Her synes jeg det er aller vanskeligst å bestemme seg. Så blir spennende å se om det er en jente eller gutt inni her :)
Max
Noah
Bastian
Oliver
Sam
Samuel
Ailo
Milo
Emrik

Back
Topp