Tilbud på utstyr.

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Har leita og leita, var sikker på at det ble laga en slik tråd! En tråd vi kan legge inn gode tilbud vi kommer over når vi etterhvert begynner å handle litt. :)

Fikk Mail fra barnas hus i dag. Tilbud på blant annet Stokke stoler. Det skjer jo stort sett aldri, men de hadde heller ingen igjen på nett eller hos de fleste butikker. (Føles litt som juks?? :hilarious:)
Kanskje noen er heldig å har i nærheten.

Også 20% på bugaboo. Vet mange snuser på vognene derifra.

Vedlegg

• 45BDA439-FD06-48A1-BC3A-D24F56409228.png
    45BDA439-FD06-48A1-BC3A-D24F56409228.png
    7 MB · Visninger: 54
  • 1DD4C75F-ADC3-4374-9350-786D9C3096FC.png
    1DD4C75F-ADC3-4374-9350-786D9C3096FC.png
    5 MB · Visninger: 54
  • 2024848C-9B8D-4B7B-BE2B-E334C8988583.png
    2024848C-9B8D-4B7B-BE2B-E334C8988583.png
    5,4 MB · Visninger: 54
Det er utsolgt for bugaboo og Stokke på barnas hus, så dette tilbudet for sent:(

Det er utsolgt for bugaboo og Stokke på barnas hus, så dette tilbudet for sent:(

Denne mailen kom i dag, og tilbudet på bugaboo gjalt kun i helgen, så at det er utsolgt er bare helt utrolig dårlig! :bag:

Denne mailen kom i dag, og tilbudet på bugaboo gjalt kun i helgen, så at det er utsolgt er bare helt utrolig dårlig! :bag:
Synes det selv, stusset på at det ble utsolgt så fort. Det er på nett det meste er utsolgt og i min lokale butikk , har ikke sjekket andre butikker. Det samme skjedde i går med Stokkeproduktene..

Synes det selv, stusset på at det ble utsolgt så fort. Det er på nett det meste er utsolgt og i min lokale butikk , har ikke sjekket andre butikker. Det samme skjedde i går med Stokkeproduktene..

Det samme skjedde når cybex solgte fjorårets modeller på tilbud. Alt var utsolgt.
Og typ Stokke produkter bør de jo ha inne en del når de skal ha tilbud.

Det samme skjedde når cybex solgte fjorårets modeller på tilbud. Alt var utsolgt.
Og typ Stokke produkter bør de jo ha inne en del når de skal ha tilbud.
Ja, ble jo skikkelig skuffa i går når det sto fem på lager og jeg kom til kassa….eneste de har igjen er signalrød stol. Leste meg litt nedover Facebook siden til barnas hus, er visst en gjenganger det her.

Ja, ble jo skikkelig skuffa i går når det sto fem på lager og jeg kom til kassa….eneste de har igjen er signalrød stol. Leste meg litt nedover Facebook siden til barnas hus, er visst en gjenganger det her.

Aaa… Dårlig reklame for de!

Sniker fra desember. Godt det ikke bare er meg som er tidlig ute :smiley-ashamed004 Redd for å jinxe noe, men samtidig må vi være positiv å tro på at alt går bra:Heartred hvilke vogn endte du opp med?
Ja, tenker at sånn kan man ikke tenke, for da kan man jo ikke kjøpe noe før babyen er født :hilarious:

Det ble en Fox 3 ja.
Jeg elsker marineblått, så denne blir nok bra. Samboeren fikk bestemme mellom de tre jeg synes var finest, og likte den marineblå best. Ulempen er at INGEN ting av tilbehøret deres passer til den fargen. Men det kan jo endre seg etterhvert.

Så nå får jeg bare bruke de neste månedene på å legge en plan for hvordan jeg skal få overtalt mannen til å kjøpe en vogn til:knegg:

Ja, tenker at sånn kan man ikke tenke, for da kan man jo ikke kjøpe noe før babyen er født :hilarious:

Det ble en Fox 3 ja.
Jeg elsker marineblått, så denne blir nok bra. Samboeren fikk bestemme mellom de tre jeg synes var finest, og likte den marineblå best. Ulempen er at INGEN ting av tilbehøret deres passer til den fargen. Men det kan jo endre seg etterhvert.

Så nå får jeg bare bruke de neste månedene på å legge en plan for hvordan jeg skal få overtalt mannen til å kjøpe en vogn til:knegg:
Du har helt rett :hilarious: Den er jo veldig fin da! Og med de svarte detaljene så passer jo det meste som er svart til:joyful:

Lite tips! Var på barnas hus i dag (Tønsberg). Der var det 30% på utgående modeller av emmaljunga (fikk 40%).

Så ble jeg meget overrasket! For de har fortsatt 20% rabatt på Stokke Tripp trapp! Jeg kunne bare bestille inn å hente! Så sa gjorde vi det også.

Nå sitter jeg 14+ 1 og har kjøpt barnevogn og stol

Jeg ønsker gjerne tips til ulike tilbud på anner utstyr også! Vet babyshop har litt sluttsalg nå, men trenger utstyr som sammenleggbar badebalje, stellematte, bilstol, brystpumpe, babyseng osv

Jeg ønsker gjerne tips til ulike tilbud på anner utstyr også! Vet babyshop har litt sluttsalg nå, men trenger utstyr som sammenleggbar badebalje, stellematte, bilstol, brystpumpe, babyseng osv

Blir nok mer i tråden etterhvert. Er ikke alle som har starta handlingen enda :)

Fikk epost fra Babycare i dag, blant annet bæresele. De har også tilbud på bilstoler k disse dager.

Back
Topp