Stigning bra nok?

Ma3

Glad i forumet
Sensommerskattene 2023
Jeg lusker litt i kulissene ennå, har ikke meldt meg inn i gruppa fordi jeg er veldig bekymra for ny sa/kjemisk. Har hatt 4 det siste året, så vil være sikker før jeg tørr å tro på det jeg ser:shy:

Hva tenker dere om utvikligen? vær så snill og vær helt ærlig:HeartpinkDer dere ser en strek fikk jeg gravid 1-2, 14dpo. Testene er kveldstester, forutenom den som er nyest, er tatt tidlig på dagen i dag.

20220620_115608.jpg

Last edited:
Jeg syns, helt ærlig, at det er veldig fin stigning. Selv har jeg ikke fått så veldig store forskjeller fra dag til dag, men plutselig blir den mye sterkere etter noen dager :Heartbigred håper spiren holder seg godt fast ❤️❤️

• Elsker
Reactions: Ma3
Tusen takk for alle svar! Jeg stresser litt med disse testene, men ja ingen tvil om at jeg er gravid...håper bare jeg finner roa snart i hjertet og hjernen, for har jo bare mest lyst å bare nyte :love7

Hei dere fine folk, har nå et lite panikk-anfall igjen!!!:nailbiting: håper selvfølgelig at dette er innen normalen og at alt skal gå bra, men søk rundtomkring forteller meg at det snart er over!!

Steken utvikler seg ikke videre, den har liksom stoppet:arghh: Kan dette gå bra??20220627_131924.jpg

HCG utvikler seg ulikt fra person til person, men basert på disse testene ville jeg også vært bekymret. Jeg vet ikke, men jeg tror streken burde ha utviklet seg litt mer. Jeg håper virkelig at alt er bra:Heartred Kanskje du skal dra på en TUL for å få vite det sikkert?

Hei dere fine folk, har nå et lite panikk-anfall igjen!!!:nailbiting: håper selvfølgelig at dette er innen normalen og at alt skal gå bra, men søk rundtomkring forteller meg at det snart er over!!

Steken utvikler seg ikke videre, den har liksom stoppet:arghh: Kan dette gå bra??Vis vedlegget 383666
Er ikke sikkert det er så mye mer fargestoff i de testene, er jo billige tester! Senk skuldrene, så lenge du ikke blør med smerter er du gravid ♥️ Dropp testingen! Ta en digital om et par dager feks:)

HCG utvikler seg ulikt fra person til person, men basert på disse testene ville jeg også vært bekymret. Jeg vet ikke, men jeg tror streken burde ha utviklet seg litt mer. Jeg håper virkelig at alt er bra:Heartred Kanskje du skal dra på en TUL for å få vite det sikkert?
Ja, huff.... TUL er nok for tidlig, men er så slitsomt å gå rundt å stresse, mulig jeg må få tatt en blodprøve i morgen...

Skulle bare ønske noen kunne si "jeg opplevde det, og det gikk bra"....urealistisk kanskje:arghh:

Er ikke sikkert det er så mye mer fargestoff i de testene, er jo billige tester! Senk skuldrene, så lenge du ikke blør med smerter er du gravid ♥️ Dropp testingen! Ta en digital om et par dager feks:)
Alt annet av symptomer er der, men ikke de sterke testene:sorry: Har hele tiden vært på vakt pga flere kjemisk/sa, men har ikke gått så bra så lenge som nå....så hadde begynt å virkelig tro på d selv:Heartpink

Steken utvikler seg ikke videre, den har liksom stoppet:arghh: Kan dette gå bra??Vis vedlegget 383666
Sniker…
Jeg også tenker at strekene burde blitt sterkere enn det på 7 dager :sorry:
Har ikke vært borti liknende, men håper for deg ❤️
:smiley-angelic001

• Elsker

Anbefaler deg å ta de der testene på kveldstid.
Da ble mine sterkere enn ved morgenurin.
Er du over 6 uker så kan du vanne ut urinen for å se om det blir bedre.

Kan du be om blodprøver hos fastlege?

• Elsker

Jeg gikk tom for tester ganske tidlig når jeg var gravid med sønnen min, men hadde ganske svake streker. Fikk 1-2 når jeg var 4+3. Hadde da hcg på 71. På 5+0 var hcg fortsatt ikke høyere enn 219, så godt mulig jeg fortsatt ville fått 1-2 på digital test da. Men det gikk bra! Hcg var blitt 1600 når jeg var 5+5 så tok nok bare litt ekstra tid for hcg-en å ta seg opp. Håper du også får gode nyheter når du drar på ultralyd :)

• Elsker
Ja, huff.... TUL er nok for tidlig, men er så slitsomt å gå rundt å stresse, mulig jeg må få tatt en blodprøve i morgen...

Skulle bare ønske noen kunne si "jeg opplevde det, og det gikk bra"....urealistisk kanskje:arghh:
Håper det går bra for deg! Det er helt klart en mulighet for at alt er helt fint :Heartred

• Elsker
Jeg gikk tom for tester ganske tidlig når jeg var gravid med sønnen min, men hadde ganske svake streker. Fikk 1-2 når jeg var 4+3. Hadde da hcg på 71. På 5+0 var hcg fortsatt ikke høyere enn 219, så godt mulig jeg fortsatt ville fått 1-2 på digital test da. Men det gikk bra! Hcg var blitt 1600 når jeg var 5+5 så tok nok bare litt ekstra tid for hcg-en å ta seg opp. Håper du også får gode nyheter når du drar på ultralyd :)
Takk, det gir litt håp :Heartred

Anbefaler deg å ta de der testene på kveldstid.
Da ble mine sterkere enn ved morgenurin.
Er du over 6 uker så kan du vanne ut urinen for å se om det blir bedre.

Kan du be om blodprøver hos fastlege?
Takk, skal prøve det i kveld da:Heartred Er ferie på legekontoret så må be om øyeblikkelig hjelp time, tenker å ringe i morgen...

En liten teste-på-kvelden oppdatering fra meg. Er umulig å ikke drikke pga varmen +2 1/2time siden siste dotur, likevel er testen betydelig sterkere nå på kvelden! Gjør meg litt roligere, men langt i fra der jeg skulle ønske jeg var...Her er den halvveis mot tørking:20220627_205022.jpg

En liten teste-på-kvelden oppdatering fra meg. Er umulig å ikke drikke pga varmen +2 1/2time siden siste dotur, likevel er testen betydelig sterkere nå på kvelden! Gjør meg litt roligere, men langt i fra der jeg skulle ønske jeg var...Her er den halvveis mot tørking:Vis vedlegget 383680
Jeg synes dette ser lovende ut :-) Husk at HCG kan være veldig individuelt ❤

• Elsker
Jeg synes dette ser lovende ut :) Husk at HCG kan være veldig individuelt ❤
Har sjekket tabellen som er i linken lengere opp i posten her, er godt innafor minstemålet, så håper det er et godt tegn :Heartred Har satt meg opp på TUL neste torsdag, da er jeg 6+6 (endret fra 7+6), så er en god uke med venting, men da vil med stor sannsynlighet en bekreftelse foreligge:Heartpink

Har sjekket tabellen som er i linken lengere opp i posten her, er godt innafor minstemålet, så håper det er et godt tegn :Heartred Har satt meg opp på TUL neste torsdag, da er jeg 6+6 (endret fra 7+6), så er en god uke med venting, men da vil med stor sannsynlighet en bekreftelse foreligge:Heartpink
Da har vi UL samme dag, krysser fingrene for oss ❤❤❤

• Elsker
Back
Topp