Rare ring til fødebaggen

Kommer til og gjøre som sist runde ^^
Hadde med litt snacks og polarbrød med enkle smøre oster til og små spise på mellom måltidene som blir servert (må ha ting som tåler og stå uten kjøleskap da de ikke er på rommet) :)
På SUS så har di barselhotellet og der får du 3 måltider som er fra hotellresturangen så kan plukke litt det du vil ha selv syns de var veldi greit ^^

Forrige fødsel var det eneste jeg fikk i meg underveis i fødsel Yt sportsdrikk med appelsinsmak :hilarious: syntes alt annet smakte forferdigelig. Og har aldri drukket denne drikken hverken før eller etter fødselen! Men må nok fylle opp med noen flasker denne gangen:hilarious:

Forrige fødsel var det eneste jeg fikk i meg underveis i fødsel Yt sportsdrikk med appelsinsmak :hilarious: syntes alt annet smakte forferdigelig. Og har aldri drukket denne drikken hverken før eller etter fødselen! Men må nok fylle opp med noen flasker denne gangen:hilarious:
Haha, jeg fikk kunn i meg gatorade. Ikke drukket før eller siden :hilarious:

Jeg husker jo ingenting fra sist, så blir vel å pakke på lykke og fromme og satse på at det går bra :hilarious:

Vegetarmat! Har fått servert svett ost på tørt brød og jordbærsyltetøy med gelatin i etter hver fødsel nå. Ender opp med å bare drikke Mozell brusen de serverer med flagget og dra hjem etter 6 timer. Tror jeg vil være på sykehuset litt lenger denne gangen siden det er to andre her hjemme. Vil nyte nyfødt/sykehus tiden litt:Heartred Det er litt avhengig om det er julaften eller ikke og om vi får enkeltrom, men det har vi alltid hatt tidligere så jeg krysser fingrene.

Lypsyl, hårstrikk og vannflaske er langt opp på pakkelista mi

Back
Topp