Gratis babypakker og slikt

Movi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Marsmagi 2025
Jeg synes det er så koselig med gratis babypakker og slikt som førstegangsgravid. Har foreløpig bestilt fra Libero og Skoringen, og de to bøkene fra Babyverden. Noen som har oppdaget andre fine tilbud? :Heartred

- Skoringen
- Libero
- Babypakker.no

Er det noen ulemper med disse babypakkene?
Det er vel ikke annet enn at man kanskje ville valgt andre produkter selv. Tenker da på apoteket sin og på rema1000 sin. Men det står jo hva pakkene inneholder. Så er bare å velge de man har mest lyst på. Jeg valgte bare 1 eller 2 av disse som er nevnt, fordi jeg ikke følte vi trengte det i de andre pakkene. Ellers kan jeg ikke komme på noen ulemper. Noe spesielt du tenkte på?

Er det noen ulemper med disse babypakkene?
Eneste jeg har erfart er at skoringen fort blir utsolgt.. Og det tar laaang tid før di får inn i jenn..
Utenom det så går jo mye av det samme ijenn i pakkene man får : bleier, våtserveitter, bind, og noe vaskeprodukter.
Men syns egentlig pakkene er ganske greie da alle barn er forskjellige så noen bleir passer til de ene barnet mens neste passer en annen type. Så med disse pakkene får man jo prøvd ut litt forskjellig for og finne det som passer akkuratt ditt barn :)

Ikke sånn at man automatisk blir meldt inn i en "klubb", får masse reklame etterpå ol?
I så fall høres det jo veldig greit ut. Kjekt å teste litt forskjellig (selv om vi jo egentlig tenker tøybleier).
Og våtservietter, holder de seg helt til 2023 uåpnet?

På kiwi må du ver kiwi+ kunde. Rema må du ha Æ. Og apoteket og skoringen må du og lage konto på nett (om jeg ikke husker feil fra sist) .. Så er jo ikke helt uten reklame men du trenger ikke være bundet til noe nei :)
Flere av di kan du bestille når barnet blir født eller rett før men jo det er lang holdbarhet på våtservietter :)

Jeg er SÅ glad for de flaskene jeg fikk i noen pakker. Var ikke forberedt på at hun skulle bli flaskebaby, men pga sykdom og medisiner ble hun det etter 6 dager.
Da var de flaskene gode å ha til apoteket åpnet.

Back
Topp